خبرگزاری کار ایران

فکر نمبی کنم در آینده ای نزدیک به استقلال بازگردم

علی کریمی: امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۸۴۵

هافبک سابق استقلال در خصوص شرایط خودش توضیحاتی را ارائه کرد.

علی کریمی هافبک سابق استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آینده فوتبالی‌اش اظهار داشت: من در تابستان سال گذشته یک قرارداد سه ساله با کایزراسپور ترکیه امضا کردم و با توافقی که با این باشگاه داشتم قرار شد بعد از عمل جراحی تا ماه ژانویه از لیست این تیم خارج شوم چون نمی‌توانستم به تیم کمک کنم.

وی ادامه داد: من دو سال و نیم دیگر من با این باشگاه قرارداد دارم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در این باشگاه مثمر ثمر باشم.

کریمی در خصوص اینکه آیا احتمال دارد دوباره به استقلال بازگردد افزود: استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور تیم‌های پرطرفداری هستند و تمام بازیکنانی که در این تیم‌ها بازی کردند دوست دارند روزی دوباره به این باشگاه‌ها برگردند. در خصوص خودم باید بگویم فکر نمی‌کنم در آ‌ینده‌ای زود این اتفاق بیفتد.

هافبک سابق استقلال در خصوص پیش‌بینی‌اش از دربی پیش رو افزود: دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و استقلال هم امسال نتایج خوبی را کسب کرده فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که دو تا تیم دارند دربی زیبا را شاهد باشیم. من به عنوان یک استقلالی دوست دارم استقلال در این دربی به پیروزی برسد البته این را هم بگویم که توانایی این کار را دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز