خبرگزاری کار ایران

کمالوند: می‌دانیم که بازی سختی برابر هوادار داریم / مشکل ورزشگاه‌مان حل شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۷۱۸

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بازی با هوادار در مورد مسابقه فردا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار مقابل هوادار تهران گفت: بازی سختی داریم. می دانیم که هوادار تیم خوبی است و بازیکنان خوبی هم دارد که هدایت این تیم برعهده آقای عنایتی است و اشراف کامل روی این تیم دارد. امیدوارم که ما هم فردا ارائه گر یک بازی خوب باشیم و اندک هواداری که داخل استادیوم می آیند یا از پای گیرنده بازی را تماشا می کنند از مسابقه لذت ببرند.

کمالوند درخصوص مشکلات زمین مسابقه گفت: من زمین کرج را یکی دو سال پیش دیده بودم، بد نبود. به هر حال مشکلات زمین مسابقه برای اغلب تیم‌ها وجود دارد. متاسفانه تهران بعد از اینکه ورزشگاه شهید شیرودی و تختی و راه آهن از بین رفت الان ورزشگاه دستگردی هست که معمولا بازی های سایپا را برگزار میکنند و اخیرا هم پیکان آنجا بازی می کند. زمینی نداریم. تا آنجایی که مطلع هستم وضعیت زمین شهر قدس هم مثل اینکه خیلی خوب نیست. فوتبال ما تا زمانی که حرفه ای نشود چون الان اسم حرفه ای را یدک می کشد، همین مشکلات هست. بد است که در سطح لیگ برتر یک تیم یا یک سرمربی نگران زمین بازی باشد. ما از زمین شناختی نداریم ولی با توجه به سوال شما امیدوارم شرایط زمین اجازه بدهد دو تیم بتوانند فوتبال بازی کنند. 

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درخصوص پیش بینی از بازی دربی گفت: اجازه بدهید چون کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار است، در مورد آن صحبت کنیم.

کمالوند درخصوص اینکه آیا صحبتی در مورد بازیکنانش وجود دارد یا خیر گفت: تیم ما خوب است. یک مقدار از لحاظ نتیجه گیری سینوسی بوده که دلایل غیرفنی وجود داشته و بحث قضاوت ها خیلی به ما لطمه زده و می توانست جایگاه ما در جدول بهتر باشد اما چیزی که باشگاه از من خواسته، با توجه به اینکه 18 روز قبل از مسابقات هدایت تیم را برعهد گرفتم، از ما حفظ تیم در لیگ برتر را خواسته اند و این قول را می دهم که تیم حفظ شود. یک تشکر ویژه هم از مسئولان شهرمان داشته باشم که به شدت دنبال برطرف شدن مشکلات هستند. به خصوص نماینده شهرمان آقای ورناصری و جناب آقای پاکدل. هیات مدیره ما آقایان شجاعی و مولایی به طور روزمره در صدد حل مشکلات هستند. 

او ادامه داد: همه از مشکلات تیم های نفتی آگاه هستند و امیدوارم با همتی که مدیران نفتی دارند یک فصل خوبی را داشته باشیم. تیم ما قطعا روز به روز بهتر می شود. ما متاسفانه زمان کافی برای آماده سازی را نداشتیم و مسابقات هم پنج روز به پنج روز برگزار می شود و منتظر اولین تعطیلی لیگ هستیم که آنجا به وضعیت تیم مان سروسامان بدهیم. 

سرمربی نفت مسجد سلیمان درمورد اینکه آیا مشکلات زمین مسابقه ورزشگاه خانگی این تیم برطرف شده یا خیر، گفت:‌ بله، در حال حاضر زمین ما وضعیت خوبی دارد و تشکری که از مسئولان داشتم یکی از موارد آن به دلیل همین زمین بود. در حال حاضر یکی از زمین های خوب لیگ را در اختیار داریم. هیچ مشکلی برای ارائه فوتبال خوب روی زمین در آن ورزشگاه وجود ندارد.

کمالوند در مورد غایبان تیمش در این مسابقه گفت: ما چهار بازیکن مصدوم را در اختیار نداریم که به این بازی نمی رسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز