خبرگزاری کار ایران

اعلام دو رای انضباطی/ مدافع استقلال جریمه شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۳۱۷

کمیته انضباطی دو رای جدید صادره را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، آرای صادره به شرح زیر است:

-در دیدار استقلال و فولاد خوزستان که هفدهم مرداد ۱۴۰۰ از سری مسابقات جام حذفی برگزار شد، فردی ناشناس اقدام به فیلمبرداری از بازیکنان و کادرفنی استقلال در خلال مسابقه کرد و از سوی محمد دانشگر مورد اعتراض قرار گرفت. کمیته انضباطی جهت شناسایی فرد ناشناس و همچنین اخذ دفاعیه از سوی دانشگر به دو باشگاه ابلاغیه ارسال کرد که از سوی هیچ کدام از دو باشگاه لایحه‌ای ارسال نشد. در نهایت به دلیل اینکه مسئولیت برقراری نظم و امنیت در داخل زمین مسابقه بر عهده میزبان مسابقه است، باشگاه فولاد را به دلیل سهل‌انگاری در این زمینه و حضور شخص ناشناس که بدون مجوز به فیلمبرداری پرداخته پنجاه میلیون ریال جریمه کرد.

ضمن اینکه محمد دانشگر به دلیل رفتار غیرورزشی به پرداخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

-در دیدار دو تیم جواهری منصوری و شهرداری نجف شهر کرمان که در تاریخ دهم آبان ۱۴۰۰ در چارچوب رقابتهای جام حذفی برگزار شد، رضا برآهویی بازیکن تیم شهرداری نجف شهر کرمان به دلیل پرتاب بطری به سوی مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت از حضور در یک مسابقه و پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین سالار مهیاپور بازیکن همین تیم به دلیل توهین به مقام رسمی مسابقه و قصد حمله‌ثر شدن به یک جلسه محرومیت از حضور در یک مسابقه و پرداخت سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز