خبرگزاری کار ایران

مطهری: با وجود مشکلاتی که داشتیم، نایب قهرمانی نتیجه بدی نیست/ دلایل ما برای قهرمان نشدن بهانه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۹۸۲

مربی تیم پرسپولیس در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،  حمید مطهری پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فجر شهید سپاسی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: به اصحاب رسانه خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم که در رسالت خطیری که شما دارید موفق باشید و همیشه واقعیت‌ها را به مردم نشان دهید. درمورد بازی باید بگویم که ما یک فصل فرسایشی را پشت سر گذاشتیم. امروز 10 - 11 بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و یک ‌شنبه هم بازی داشتیم. این شرایط برای ما خیلی سنگین بود. تیم فجر نسبت به ما بیشتر استراحت و خودش را بازسازی کرده بود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم فجر 4 خرداد بازی کرده بود و فرصت بیشتری برای آماده‌سازی داشت. آنها تیم خیلی خوبی بودند. در نیمه اول فوتبالی شناور ارائه کردیم و جابجایی‌های زیادی داشتیم و به گل هم رسیدیم، اما در نیمه دوم فجری‌ها بهتر از ما بودند و باید این را بپذیریم. این موضوع برمی‌گشت به خستگی ما که سعی می‌کردیم بازی را کنترل کنیم. فجر بهتر از ما کار کرد و دنبال این بود که از ضربات ایستگاهی به گل برسد. به تیم خوب فجر سپاسی تبریک می‌گویم، نه بابت سقوطش بلکه به دلیل بازی خوبی که مقابل ما ارائه کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما آنها را آنالیز کرده بودیم. درست است که فجر از نظر نتیجه ضعیف عمل کرده بود، اما از نظر فنی بسیار با کیفیت بود. خیلی مواقع حق آنها نبود که بازنده باشند. در نهایت از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم. از سید جلال که بزرگتر تیم است تا محمد عمری که جوان‌ترین بازیکن است؛ همه تلاش کردند و به تمام نفرات خسته نباشید می‌گویم. به هواداران خوب، واقعی و قدرشناس خودمان هم که از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. 

مطهری درخصوص رای بازی پرسپولیس و تراکتور، گفت: هنوز چیزی به ما اعلام نشده است. ما دوست داشتیم که هرچه سریع‌تر این بازی تعیین تکلیف شود، اما شاید کمیته محترم انضباطی هم استدلال‌های خاص خودش را داشته و به همین دلیل رای دیر اعلام می‌شود، اما ما هم انتظار داریم که رای زودتر اعلام شود.

وی در واکنش به این موضوع که زمانی که مورینیو با منچستر عنوان دومی را کسب کرد یکی از بهترین سال‌های منچستر بود، امسال پرسپولیس هم دوم و آیا سال سختی بود یا خیر، تصریح کرد: زمانی که شما به عنوان بازیکن با مربی در پرسپولیس حضور دارید باید ذهنیت برنده داشته باشید و همیشه باید برای قهرمانی تلاش کنید. امسال هم ما برای قهرمانی تلاش کردیم، اما کمبودهایی از جمله پنجره بسته و شرایط مالی و ... وجود داشت که نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام این‌ها بهانه نیست؛ با وجود تمام مشکلاتی که درون خانواده داشتیم فکر می‌کنم این نایب قهرمانی، کمتر از قهرمانی نیست. ما امروز 60 امتیازی شدیم و می‌توانیم با رای بازی با تراکتور 63 امتیازی شویم در حالی که همین پرسپولیس در دوران برانکو با 61 امتیاز قهرمان شد. از نظر فرمول امتیازی در 30 هفته موفق به کسب میانگین 2 امتیاز بعلاوه یک را رد کردیم. تیم ما توانمند بود، اما نمی‌دانم چرا اینقدر فشار به تیم ما وارد شد. انتقادها را می‌پذیریم، چون می‌خواهیم رو به جلو برویم. انتقادها باید در مسیر پیشرفت باشد. 

مطهری درمورد اینکه آیا برای فصل آینده پیشنهاد برای هدایت تیم دیگری دارد یا خیر، اظهار داشت: امسال سال سختی داشتیم و به من، کادر فنی و بازیکنان فشار زیادی وارد شد. باید چند روز استراحت کنیم. نمی‌خواهم خودستایی کنم. در این 3 سال پیشنهادهایی داشتم، اما اصول خودم را داشتم. شاید برخی‌ها نپذیرند، اما من افتخار می‌کنم که به تیمم متعهد باشم و کنار گل‌محمدی کار کنم. به خودم می‌بالم که مربی پرسپولیس بودم. باید دید که شرایط چگونه پیش می‌رود و در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز