خبرگزاری کار ایران

احضار داور افشاگر به کمیته اخلاق؛ صالحی: هیچ تمایلی به همکاری با فدراسیون فوتبال ندارم(نامه)

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۵۷۱

وحید صالحی، داور سابق فوتبال به نامه حسن کامرانی فر مبنی بر احضارش به کمیته اخلاق واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وحید صالحی، داور سابق فوتبال ایران در ماه‌های گذشته طی چند مصاحبه با رسانه‌های مکتوب و سپس حضور در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر سعی بر افشای اتفاقات پشت پرده داوری فوتبال ایران داشت و مستندانی را هم ارائه کرد که اکنون با واکنش فدراسیون فوتبال مواجه شده است.

حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به حبیب الله شیرازی، رئیس هیات فوتبال استان تهران اعلام کرد صالحی برای ارائه دفاعیات درمورد اظهاراتش باید سه شنبه(امروز) از ساعت 14:30 در کمیته اخلاق حضور پیدا کند.

احضار داور افشاگر به کمیته اخلاق؛ صالحی: هیچ تمایلی به همکاری با فدراسیون فوتبال ندارم(نامه)

صالحی در واکنش به نامه کامرانی فر متنی را منتشر کرده که نشان می‌دهد تمایلی به همکاری با فدراسیون فوتبال در این خصوص ندارد. او تاکید کرده که چون هیچگونه جلسه‌ای از 50 روز گذشته در این مورد برگزار نشده از این پس هم تمایلی ندارد که با فدراسیون فوتبال برای شفاف سازی درمورد آنچه بیان کرده، همکاری کند.

متن نامه صالحی به شرح زیر است:

به نام خدا

آقای فدراسیون فوتبال

سلام علیکم

جریان پرونده‌ی شفاف سازی از زمانی تغییر کرد که شما نقش بزرگتر، پدری و حمایتی خود را از این کمترین عضو سابق فوتبال برداشتید؛ نقشی که می توانست برای ادامه مسیر فوتبال بسیار سازنده باشد ولی متاسفانه نقش تخریب گری و حاشیه سازی را در مواجهه با این موضوع در پیش گرفتند که همچنان نیز این رفتار ادامه دارد. به هرحال مسیر آنگونه که علاقمند بودم پیش نرفت و روند اتفاقات بین ما به گونه ای شد که امروز در بی اعتمادی کامل نسبت به مقامات فدراسیون قرار دارم. این در حالیست که امروز افکار عمومی، همسو با جریان افشای تخلفات است و این رفتار آگاهی بخش را شایسته و به رسمیت می شناسد. لذا با عنایت به این موضوع، جهت اطلاع رسانی و تضمین آگاهی مردم از روند امور به عنوان بخشی از حقوق عامه و اصلی از اصول شفافیت، خاطر نشان می سازم پس از گذشت بیش از پنجاه روز از اولین افشای علنی در رسانه ها، تا به امروز هیچ یک از مقامات عالیه‌ی فدراسیون فوتبال هیچگونه ارتباط تلفنی و جلسه‌ای با اینجانب نداشته اند و از این پس نیز بنده علاقه‌ای به پاسخگویی تماس آن حضرات دلسوز فوتبال ندارم.

ضمن اینکه جهت پیشگیری از اتهامات احتمالی از سوی کمیته اخلاق در عدم همکاری وحید صالحی با فدراسیون فوتبال برای باری دیگر بادآوری می کنم که با توجه به در اختیار گذاشتن مدارک و مستندات به نهادهای نظارتی و مراجع صالحه و به دلیل تاکید مقامات مربوطه، جایز به انتشار و همکاری با فدراسیون فوتبال نمی باشم و متاسفانه از این حیث معذورم. امید است با تغییر رویکرد در فدراسیون، به زودی انتخاب ارکان قضائی فوتبال (کمیته های اخلاق، انضباطی و استیناف) بنابر پیشنهاد هیات رئیسه و توسط مجمع عمومی به طور قانونی صورت پذیرد تا شاهد مشروعیت و استقلال در تصمیمات ارکان قضایی فوتبال باشیم و سپس در گام بعدی تقاضا دارم کمیته‌ی اخلاق منتخب از سوی مجمع، ابتدانا پرینت مکالمات و پیامک‌های تمامی رؤسای دپارتمان و کمیته داوران را از آغاز فصل گذشته (۱۴۰۰-۱۳۹۹) تا به امروز مورد بررسی قرار دهد تا بامید خدا به طور دقیق، نفرات مرتبط با دلال مذکور مشخص گردند.

با امید به روزهایی بهتر برای فوتبال ایران - وحید صالحی

احضار داور افشاگر به کمیته اخلاق؛ صالحی: هیچ تمایلی به همکاری با فدراسیون فوتبال ندارم(نامه)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز