خبرگزاری کار ایران

فن مارویک: وضعیت چمن اجازه بازی به ما نداد/ ۶ بازیکن اصلی را نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۷۱۸

سرمربی امارات در مورد تقابل با تیم لبنان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال امارات موفق شد به لطف تک گل علی مبخوت از روی نقطه پنالتی، لبنان را شکست دهد. حالا برت فن مارویک بر این باور است که پیروزی مقابل لبنان به تیم او این امکان را می دهد که نه تنها برای مقام سوم، بلکه برای مقام دومی که مستقیماً به جام جهانی راه پیدا می کند، رقابت کند.

فن مارویک سرمربی هلندی امارات در نشست خبری پس از این بازی در ابتدا ضمن تبریک این پیروزی به بازیکنانش گفت: ما بازی را بدون 6 بازیکن اصلی انجام دادیم و ترکیب تیم تا حدودی متفاوت بود. ما می خواستیم بازی بهتری ارائه کنیم، اما وضعیت چمن ورزشگاه به ما کمک نکرد تا فوتبال بازی کنیم.

وی افزود: از اینکه توانستیم با این پیروزی به رتبه سوم برسیم و شانس هایمان برای صعود را زنده نگه داریم، خوشحالم. ما در ابتدای بازی موقعیت های زیادی را از دست دادیم و ضربه پنالتی که در دقیقه 85 به دست آوردیم، ممکن است هدیه ای برای ما در مسابقات مقدماتی باشد.

سرمربی امارات از انگیزه های تیمش برای صعود مستقیم به جام جهانی خبر داد و گفت: پیروزی امروز به ما این امکان را داد که نه تنها برای مقام سوم، بلکه برای مقام دومی که مستقیماً جواز حضور در جام جهانی را کسب می کند رقابت کنیم و در انتظار سایر نتایج باشیم.

علی مبخوت زننده تک گل اماراتی ها نیز در نشست خبری پس از این بازی گفت: بسیار خوشحالیم چرا که پیروزی مقابل تیم سرسختی رقم خورد و توانستیم به یک مدعی برای صعود به جام جهانی تبدیل شویم.

امارات با کسب این پیروزی 6 امتیازی شد و به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کرد. آنها با کره جنوبی رده دومی 5 امتیاز و با ایران 7 امتیاز فاصله دارند. این در حالی است که هنوز ایران و کره جنوبی بازی هایشان را برگزار نکرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز