خبرگزاری کار ایران

محمدرضا گرایی: امیدوارم دغدغه شغل و درآمد ورزشکاران را برطرف کنیم / عضویت در کمیته ورزشکاران خللی در ورزشم ایجاد نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۰۲۲

محمدرضا گرایی قهرمان شیرازی کشتی فرنگی کشورمان درخصوص انتخاب و اهدافش به عنوان نماینده کشتی در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک صحبت کرد.

محمدرضاگرایی در خصوص انتخاب به عنوان عضو جدید کمیته ورزشکاران ملی المپیک به ایلنا گفت: خداراشکر می‌کنم که انتخابات به خوبی برگزار شد و جمعی از ورزشکاران شایسته کشورمان شرکت کردند و من هم توانستم به عنوان نماینده کشتی کشورمان رای کافی را بیاورم تا عضوی از این کمیته باشم. امیدوارم بتوانم در جهت بهبود اهداف ورزشی در این موقعیت ایجاد شده به کمک همه‌ بزرگان و ورزشکاران عزیزمان خدمت کنم.

قهرمان کشتی فرنگی درباره تصمیم‌ برای شرکت در انتخابات کمیسیون ورزشکاران بیان کرد: با مشورتی که با جناب آقای دکتر دبیر رئیس محترم فدراسیون کشتی داشتم، تصمیم گرفتیم بنده و آقای حسن یزدانی و همچنین آقای امیرحسین زارع به عنوان نماینده جامعه ‌کشتی شرکت کنیم. خداراشکر دو نماینده کشتی انتخاب شدند به یاری خدا با برنامه ریزی‌های انجام شده بتوانیم ورزش کشتی را رو به جلو و در مسیر اهدافش هدایت کنیم. همیشه کشتی افتخار آفرین بوده امیداورم این افتخارات تداوم بیشتری داشته باشد.

او در مورد دغدغه ورزشکاران و المپین‌ها اظهار داشت: دغدغه اول و اصلی اکثرا ورزشکاران نداشتن شغل و منبع درآمد است. امیدوارم اول بتوانیم یک شغل برای همه ورزشکاران و مدال آوران ایجاد کنیم تا بتوانند بهتر و با خیال آسوده‌تر تمرکزشان را به اهداف قهرمانی‌شان معطوف کنند.

گرایی در پاسخ به این سوال که او و یزدانی در جهت پیشرفت و کمک به جامعه کشتی چقدر تاثیر گذار خواهند بود، بیان کرد: به امید خدا با کمک و تصمیماتی که با آقای حسن یزدانی می‌گیریم، بتوانیم کمک جامعی اول به ورزش کشتی و بعد کمکی به سایر ورزش‌ها داشته باشیم. امیدوارم با مشورت‌هایی که با بزرگان و سایر اعضا انجام می‌دهیم بتوانیم تاثیر مثبتی در توسعه و پیشرفت ورزش ایران عزیزمان داشته باشیم.

قهرمانی شیرازی در ادامه از شرایط کنونی‌اش و همچنین تداخل مسئولیت کمیته ملی المپیک با ورزش قهرمانی‌ تصریح کرد: در حال حاضر زمان استراحتم را می‌گذرانم تا مسابقات بعدی‌مان که یک تورنمنت بین‌المللی در بهمن ماه است، آغاز شود و در آن شرکت کنم. تمرینات سبک را شروع کرده‌ام و از ماه آینده تمرینات سنگین‌تر و حرفه‌ای را آغاز می‌کنم تا به امید خدا بتوانم در میادین بین‌المللی مختلف پرچم کشورمان را بالا ببرم. قطعا سمت کمیته ورزشکاران خللی در کار و ورزشم ایجاد نمی‌کند و چون بحث ورزشی است، با تصمیماتی که گرفته شده تداخلی ایجاد نخواهد کرد.

او در پایان گفت: انشالله 15 نماینده انتخاب شده بتوانیم با کمک و مشورت با هم زمانی که کار شروع شد ورزش کشورمان را رو به جلو هدایت کنیم و شاهد موفقیت تمام ورزشکاران باشیم تا بدون دغدغه به اهدافشان برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز