خبرگزاری کار ایران

روزنامه پرتغالی: اسکوچیچ به دلیل یک توییت طارمی را خط زد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۳۵۳

روزنامه پرتغالی به عدم دعوت مهاجم ایرانی به اردوی تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از OJogo، مهدی طارمی با حضور همیشگی در ترکیب دراگان اسکوچیچ در آخرین لیست برای چالش های بعدی تیم ایران قرار ندارد. رسانه‌های ایرانی می‌نویسند این تصمیم مربوط به درگیری اخیر سرمربی و بازیکن است.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران، امروز شنبه، لیست بازیکنان فراخوانده شده برای دیدار با لبنان و سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 را اعلام کرد و مهدی طارمی در آن غیبت دارد. مهاجم پورتو یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم است اما انتخاب نشده است.

به گزارش رسانه‌های ایران، این تصمیم سرمربی به اختلافات اخیر سرمربی و طارمی مربوط می‌شود. همه چیز از آنجا شروع شد که اسکوچیچ در مصاحبه‌ای علنی اعلام کرد که بازیکنان ایرانی اگرچه از نظر تکنیک و توانایی بدنی بسیار قوی هستند، اما از نظر تاکتیکی ضعیف هستند. مهاجم پورتو قبول نکرد و در توییتر پاسخ داد. طارمی در آن زمان نوشت: "می خواهم بگویم بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و قدرت بدنی، دانش تاکتیکی بالایی از فوتبال دارند. متاسفانه مشکلات متفاوت است. زنده باد ایران."

 این درگیری حتی باعث شد تا این دو برای رفع اختلاف جلسه ای ترتیب دهند.  اما به نقل از مطبوعات ایرانی، به نظر نمی رسد که مشکل به طور کامل برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز