خبرگزاری کار ایران

جلالی از لیست استقلال خارج می‌شود/ شرایط فسخ قرارداد با موسوی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۴۸۰

مدافع جوان تیم استقلال از لیست این تیم خارج می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شانزدهم آبان ماه آخرین فرصت نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال خواهد بود و استقلالی‌ها در تلاش هستند تا آخرین تغییرات در لیست تیم را برای شرکت در مسابقات تا پنجره نقل و انتقالات آتی به سرعت انجام بدهند.

استقلال تهران در هفته گذشته شرایط جذب رودی ژستد فرانسوی را سپری کرد و این بازیکن روز گذشته هم ITC خود را دریافت کرد اما هنوز قرارداد تو به صورت رسمی در سازمان لیگ ثبت نشده است.

برای ثبت قرارداد ژشتد در سازمان لیگ گفته می‌شد که احمد موسوی به عنوان بازیکن قرار گرفته در لیست مازاد قرار است تیم را ترک کند اما مدافع جوان به جای او از لیست خارج می‌شود. 

ابوالفضل جلالی، مدافع سابق سایپا با وجود مصدومیت به استقلال جذب شد که پس از عمل جراحی او هنوز شرایط ایده آلی ندارد و به همین خاطر قرار است تا نیم فصل از لیست تیم کنار گذاشته شود تا در مقطع فعلی مشکلی برای ثبت قرارداد ژستد وجود نداشته باشد.

جلالی به دلیل تکمیل روند درمان برای دو ماه دیگر از میادین دور خواهد بود و به این خاطر کادرفنی ترجیح داد تا نیم فصل از لیست دور باشد. خروج جلالی از لیست به معنی تثبیت جایگاه موسوی‌ در لیست استقلال نیست و او همچنان جایگاه تضمین شده‌ای ندارد.

آبی پوشان با نظر کادرفنی هنوز به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دیگر هستند و در صورتیکه شرایط جذب گزینه نهایی فراهم شود آن زمان قرارداد موسوی فسخ می‌شود. برخلاف اینکه گفته می‌شود امکان فسخ قرارداد وجود ندارد اما باشگاه در نظر دارد تا با پرداخت رقم قرارداد فصل جاری او، موسوی را از لیست خارج کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز