خبرگزاری کار ایران

افزایش سهمیه ایران در مسابقات دوگانه/ احتمال توبیخ بحرین برای عدم صدور ویزا!

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۸۳۰

نایب رئیس بانوان فدراسیون ترای‌اتلون (سه گانه) از افزایش سهمیه ورزشکاران برای مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بیرمنگام آمریکا و توبیخ بحرینی‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش؛ خانم فتح‌اللهی نایب رئیس بانوان فدراسیون ترای‌اتلون (سه گانه) در گفتگویی با برنامه «باشگاه بانوان» درباره صدور ویزا از طرف کشور بحرین و کارشکنی‌ آنان اظهار داشت: چندی پیش ما منتظر صدور ویزا از سوی بحرینی‌ها بودیم. بازیکنان تمرینات مداوم خود را داشته و از آمادگی خوبی برای اعزام به مسابقات برخوردار بودند. با وجود پیگیری‌های مکرر تا لحظات آخر و وعده‌های دروغین، متاسفانه صدور ویزا انجام نشد و ما به مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بیرمنگام آمریکا اعزام نشدیم.

وی ادامه داد: البته بیکار هم نبودیم. مکاتبات خود را با فدراسیون جهانی و آسیایی و کمیته ملی المپیک انجام دادیم. تنها کسانی می‌توانستند سهمیه حضور در ورد گیمز را پیدا کنند که در مسابقات ۲۰۲۰ و یا ۲۰۲۱ سهمیه آسیایی داشته باشند. ولی با توجه به مساعدت فدراسیون جهانی و میزبانی ما در سال ۲۰۲۰ از مسابقات کاپ آسیایی، اجازه دادند ورزشکارانی را که سهمیه حضور در آن مسابقات را کسب کرده و رنکینگ جهانی را ارتقاء داده بودند، در مسابقات جهانی آمریکا شانس حضور داشته باشند.

فتح‌اللهی با اشاره به این افتخار بزرگ افزود: با مکاتبات پیگیرانه و متعدد رییس فدراسیون ترای‌اتلون (سه گانه) و مساعدت رئیس فدراسیون جهانی این رویداد به وقوع پیوست. چرا که در ابتدا اجازه حضور یک دختر را دادند ولی با مکاتبات بعدی ۳ ورزشکار دیگر هم اضافه شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون ترای‌اتلون (سه گانه) از توبیخ و جریمه‌های در نظر گرفته شده خبر داد و گفت: تقریبا ۷ آپریل یک جلسه‌ای در فدراسیون آسیایی برگزار خواهد شد که موضوع نامه اعتراض ما بررسی می‌شود. قطعا محرومیت‌هایی را برای بحرین در نظر می‌گیرند. آنان نه تنها به ورزشکاران ما ویزا ندادند بلکه با فدراسیون عراق هم همین کار را انجام داده و ورزشکاران عراقی هم شانس حضور خود را در این رقابت‌ها از دست دادند.

او با تاکید بر اردوها و شرایط بازیکنان عنوان کرد: در حال حاضر ورزشکاران با یک مربی پرتغالی در حال تمرین هستند. پس از گرفتن مجوز حضور در این رقابت‌ها ارتباط خوبی با این مربی برقرار کرده و اطلاعاتی از بازیکنان را در اختیار او قرار دادیم. بچه‌ها هم با برنامه این مربی به کار خود ادامه می‌دهند. امیدوارم که یک اتفاق بسیار خوبی را رقم بزنیم.

فتح‌اللهی در پایان از امکانات برخی از رشته‌های سه‌گانه گفت: یکی از سختی‌های رشته دوچرخه‌سواری تجهیزات این رشته است. خود ورزشکاران این تجهیزات را در اختیار دارند. در کمپ تمرینی ورزشگاه آزادی تمرین خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز