خبرگزاری کار ایران

اصولی:صعود تیم زیر ٢٣ سال حاصل تلاش ارکان فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۱۱۶

عضو هیات رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است صعود تاریخی تیم ملی فوتبال امید و پیروزی پیاپی خارج از خانه توسط تیم های ملی فوتبال باعث دلگرمی، شادی و هیجان ملت عزیز ایران شده است.

به گزارش ایلنا، احسان اصولی، عضو هیات رییسه و رئیس کمیته بازاریابی ضمن تبریک به جامعه فوتبال و ملت عزیز ایران در راستای پیروزی تیم ملی امید و صعود به مرحله بعدی رقابتهای آسیا گفت: این اتفاق تاریخی را به کاروان تیم ملی امید، جامعه فوتبال و ملت عزیز ایران تبریک می گویم. تیم ملی امید با درخشش و بازی خوبی که انصافا دیشب انجام داد، نشاط، شور و حال فوق العاده ای به جامعه تزریق کرد. این امر بدون شک نوید بخش وجود یک ذخیره و پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان برای آینده است.

وی ادامه داد: نمایشی که دیشب دیدیم، ماحصل تلاش و زحمات شبانه روزی طی چند ماه گذشته توسط رئیس فدراسیون، کمیته جوانان، سرمربی خوشنام تیم و تمام اجزای فدراسیون در کنار حمایتهای دولت، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پیشکسوتان بوده که با یک هماهنگی کامل به دست آمده است. در واقع اجزای شکل دهنده فدراسیون فوتبال با ریاست عزیزی خادم از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم های ملی اعم از بزرگسالان، امید، بانوان، فوتسال و فوتبال ساحلی و دیگر رده ها دریغ نکرده تا این نمایش را ببنیم و تیم ملی امید این درخشش را داشته باشد و در نهایت مقتدرانه به مرحله بعد صعود کند. امیدوام با اجرای برنامه ها و حضور موفق ملی پوشان در میادین مختلف، سال آینده شاهد کسب سهمیه المپیک باشیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه موفقیت تیم ملی امید را امید بخش و دلگرم کننده دانست و معتقد است که این تیم پشتوانه تیم ملی فوتبال بزرگسالان خواهد بود. وی در اینباره به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: نکته ای که وجود دارد اهمیت درخششی است که این تیم داشته است. این درخشش امید بخش و دلگرم کننده برای ما و آینده فوتبال است و آینده تیم ملی فوتبال بزرگسالان را نیز تامین می کند. ضمن اینکه شاهد درخشش و پیروزی ملی پوشانمان در راه جام جهانی هستیم و با بازیهای درخشان و خوبی که از این تیم می بینیم و اکنون در رنکینگ در جایگاه نخست آسیا قرار دارند، این امر باعث خشنودی ملت شریف ایران است. بدون شک پیروزی و موفقیت های تیم امید این دلگرمی را دارد که در سالهای آتی ملی پوشان این رده جای ستاره ها و سوپر ستاره های تیم ملی بزرگسالان را خواهند گرفت و مسیر رشد و توسعه فوتبال که توسط فدراسیون فوتبال طراحی شده و این طراحی نوید بخش توسعه پایدار بخصوص در بخش فوتبال ملی در سالهای آتی خواهد بود، رقم می خورد.

وی ادامه داد: این اتفاقات حاصل تلاش همه اجزای فدراسیون است. با هدایت و مدیریت عزیزی خادم و همکارانم در هیات رییسه تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا زمینه ساز خشنودی و نشاط جامعه باشیم و مردم ما به این تیم ملی و جوانان برومند که افتخار آفرینی می کنند، افتخار کنند. از همین رو پروازهای اختصاصی، امکانات ویژه، کمپ های مختلف تمرینی را فراهم می کنیم تا ملی پوشان با فراغ خاطر به تمرینات خود بپردازند و نتایج درخشان کسب کنند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در پایان در خصوص نقش دولت، مجموعه وزارت ورزش و جوانان در کنار کمیته ملی المپیک گفت: بدون شک تمامی ارگان های فوق نقش راهبردی و سیاستگذاری در حمایت از این تیم ها دارند. در سالهای اخیر از جهت محدودیت منابع مالی که دولت با آن مواجه شده است، حمایت از تیم های ما یک مقداری کم رنگ بوده و بیشتر شاهد حمایتهای معنوی و ساختاری بودیم. در دوره دکتر سجادی که از مدیران نام آشنا در ورزش هستند و از اهمیت توجه به تیم های امید و پایه اطلاع کامل دارند، امیدوارم حمایتها بیشتر از گذشته صورت بگیرد. امیدورام این همکاری ها در حوزه لجستیکی و پشتیبانی بیش از پیش صورت گیرد تا شاهد این باشیم که اعتبارات دولتی، بودجه سال اینده و ردیف ویژه ای برای فوتبال ملی و تیم های پایه ملی به تصویب برسد و از این منابع برای توسعه فوتبال پایه استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز