خبرگزاری کار ایران

ادعای رسانه‌‎های فرانسوی: راموس از پاری سن ژرمن جدا می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۰۱۲

سرخیو راموس به دلیل مصدومیت هنوز یک بازی هم در لیگ فرانسه بازی نکرده است.

به گزارش ایلنا، چهار ماه پس از پیوستن به پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد، سرخیو راموس هنوز اولین بازی رسمی خود را برای باشگاه فرانسوی انجام نداده است. در حال حاضر اوضاع آنقدر بد است که آنها جدایی از کاپیتان سابق رئال مادرید را رد نمی‌کنند.

راموس به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده، مصدومیتی که از 5 مه در شکست 2-0 رئال مادرید در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی، به او اجازه حضور در یک بازی رسمی را نداده است.

طبق گزارش Le Parisien، پاری سن ژرمن دیگر معتقد نیست که آزادی این بازیکن یک سناریوی خیالی است اما برای فسخ قرارداد راموس، پاری سن ژرمن باید با مدافع میانی اسپانیایی که قرارداد فعلی او با تیم فرانسوی تا سال 2023 اعتبار دارد، به توافق برسد.

پی اس جی درباره راموس چه گفته است؟

با توجه به آنچه PSG رسما در مورد این بازیکن گفته، پیام و حمایت آنها همیشه خوش بینی بوده است. آن‌ها همیشه گفته اند که امیدوارند او به زودی برگردد. لئوناردو پس از پیروزی 2-1 پاری سن ژرمن مقابل لیل در روز جمعه گفت: ما می دانیم که راموس مصدوم شده است. مطبوعات اسپانیایی در حال بازی کردن هستند، همه ما می دانستیم که او مشکلی دارد. ما می دانیم اینجا چه اتفاقی می افتد."

راموس در رسانه‌های فرانسوی مورد تمسخر قرار گرفت

در حالی که باشگاه گفته که صبور است، هواداران و رسانه ها خسته شده اند. علاوه بر این گزارش از Le Parisien، حتی یک شوخی کوچک از L'Equipe در مورد وضعیت راموس و اینکه چگونه او مانند یک روح در مرکز تمرین بوده، وجود داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز