خبرگزاری کار ایران

مظاهری: جدایی من از استقلال شایعه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۴۱۰

دروازه‌بان استقلال در مورد برتری مقابل تراکتور صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رشید مظاهری پس از پیروزی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: خداراشکر بازی را بردیم. مشکلات مالی شخصی دارم که نتوانستم آن ها را هندل کنم. متاسفانه روی کارم تاثیر گذاشته که در حال درست کردن شرایط هستم.

وی در مورد شایعه رفتن به فولاد گفت: نه این صحت ندارد و صحبتی نشده است. من اینجا هستم.

دروازه بان استقلال در مورد اینکه آیا این مشکلات در بازی با ذوب آهن روی او تاثیر گذاشته بود، گفت: با هر شرایط روحی و روانی در بازی با ذوب آهن فکر می کنم بد نبودم. توانستم به تیمم کمک کنم و امیدوارم در آینده هم این روند ادامه داشته باشد.

مظاهری در مورد اینکه ظاهرا هفته گذشته به خاطر مسائل مالی در تمرین استقلال به سراغ او آمده بودند، عنوان کرد: نخیر این درست نیست. فکر می کنم انقدر اعتبار داشته باشم که طلبکار به دنبال من نیاید اما اگر به این شرایط برسد فکر می کنم شما متوجه می شوید.

وی در خصوص اینکه طلب ها میلیاردی است، گفت: می‌خواهید در مورد جزئیات صحبت نکنم؟ این مسائل شخصی خودم است!

دروازه بان استقلال در مورد اینکه فرهاد مجیدی در کنفرانس در مورد رضایی صحبت و اعلام کرد او می تواند 10سال دروازه استقلال را بیمه کند و آیا حضور سه گلر شرایط را سخت می کند، اظهار داشت: فوتبال همین است. باید اتفاقاتی که می افتد کنار بیاییم، تحمل و تلاش کنیم. توکلم به خداست و امیدوارم بتوانم نظر فرهاد مجیدی را جلب کنم. او تصمیم آخر را می‌گیرد. هرموقع صلاح دانست درون دروازه می ایستم و هر موقع صلاح نبود کنار تیم هستم و انرژی مثبت می دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز