خبرگزاری کار ایران

احمدزاده: انگیزه بازیکنان برای مسابقات بین قاره‌ای بسیار بالاست

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۲۳۱

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ساحلی با سایت رسمی فدراسیون گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: شرایط تیم خیلی خوب هست و در این چند اردو اخیر توانستیم موارد مورد نظر کادر فنی را برآورده کنیم و انشالله این دو روز مانده به اعزام و مسابقات بتوانیم به مرز آمادگی مطلوب برسیم و امیدواریم با وجود این که طی دو سال گذشته تورنمنت رسمی و یا دوستانه ای به دلیل وجود کرونا نداشتیم، آمادگی مطلوبی را بدست بیاوریم.

وی ادامه داد: از نظر امکانات در وضعیت مطلوبی قرار داریم و تنها دغدغه بازیکنان این است که بتوانیم از جایگاه فوتبال ساحلی ایران در دنیا با قدرت دفاع کنیم و نتیجه شایسته ای بگیریم. با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته در مدیریت کلان فدراسیون فوتبال، هیأت رئیسه و دبیرکل فدراسیون و حتی مدیران تیم ملی و کمیته ساحلی، حمایت همه جانبه از تیم های ملی با نگاه ویژه ریاست فدراسیون در دستور کار قرار گرفته و نمونه آن در حمایت های کم نظیر حوزه تیم های ملی بانوان مشخص و گویا است. پس از انتخابات فدراسیون تاکنون تیم ملی ساحلی اعزامی نداشته است. بر همین اساس اردوهای برگزار شده داخلی فدراسیون فوتبال نشان داده از تمامی توان خود برای حمایت از تیم ملی ساحلی استفاده می کنند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص عدم راه یابی به مسابقات جام جهانی گفت: هنوز بازیکنان تیم ملی باور ندارند که از شرکت در جام جهانی کنار گذاشته شدند و علیرغم پیگیری های دکتر عزیزی خادم و تیم حقوقی فدراسیون از سوی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ قانع کننده و منطقی دریافت نکردیم زیرا بر اساس سابقه، رنکینگ و جایگاه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، می بایست به این مسابقات اعزام می شدیم و دنیا ظرفیت فوتبال ساحلی و توان ایران در این رشته ورزشی را به خوبی می داند و این کنار گذاشته شدن از مسابقات در روحیه بازیکنان تیم ملی تأثیر منفی بسزایی ایجاد کرده، اما انگیزه بچه ها برای مسابقات بین قاره ای بسیار بالا است طی نه دوره قبل ایران سه دوره توانسته قهرمان این مسابقات شود و همگی همدل به جز قهرمانی در مسابقات و رقم زدن این قهرمانی برای بار چهارم به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنیم.

وی در خصوص گروه بندی مسابقات گفت: در گروه بسیار سختی قرار داریم، از طرفی روسیه قهرمان جهان و ژاپن نایب قهرمان جهان در گروه ما قرار دارند و حتی پاراگوئه هم یکی دیگر از تیم های جام جهانی است. بر همین اساس کار ملی پوشان ما سخت و مسابقات حساس تر از دنبال می شود.

وی در پایان گفت: در نهایت باید از تمامی باشگاه های لیگ برتر که به صورت حرفه ای فعالیت می کند و با وجود این که تیم ملی اردو و اعزام تدارکاتی برای مسابقات بین قاره ای نداشته توانستند بازیکنان ملی پوش خود را در سطح آمادگی مطلوبی نگاه دارند تا کادر فنی بتواند با آسودگی خاطر و تمرکز بیشتری به فکر مسابقات باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز