خبرگزاری کار ایران

شنبه جذاب لژیونرها: دربی در قطر، تقابل همبازیان سابق در پرتغال

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۰۶۰

لژیونرهای ایرانی حاشیه حوزه خلیج فارس و اروپا امشب تقابل‌های دیدنی‌ای با یکدیگر خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، امروز - شنبه - همزمان در آغاز هفته‌ای جدید داخل ایران، در مسابقات آخر هفته لیگ ستارگان قطر و لیگ برتر پرتغال دو بازی جذاب برگزار می‌شود که تماشای آنها هیجان انگیز خواهد بود.

هیجان انگیز از این نظر که کیلومترها دور از رویارویی مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند در پرتغال، فرشید اسماعیلی هم در قطر با شجاع خلیل زاده رو به رو می‌شود؛ دیداری به یاد دربی‌ها پایتخت.

بواویستا - پورتو

شنبه جذاب لژیونرها: دربی در قطر، تقابل همبازیان سابق در پرتغال

پورتو رده دومی از ساعت 19:30 امشب به وقت ایران در ورزشگاه دراگون میزبان تیم بواویستا خواهد بود. همبازیان مهدی طارمی در فصل جاری مسابقات لیگ پرتغال طی 11 بازی گذشته به 9 پیروزی و دو تساوی دست یافته‌اند و به همراه اسپورتینگ تا به اینجا بدون شکست بوده‌اند.

مهدی طارمی برای تیم پورتو در مسابقات این فصل 9 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل هم ارسال کرده که به همین دلیل او شانس اول گلزنی تیمش در رویارویی با همبازی سابق خود در پرسپولیس خواهد بود.

تیم بواویستا که مانند پورتو اخیرا از جام حذفی پرتغال حذف شده در بازی گذشته مقابل بلننسس به تساوی بدون گل دست پیدا کرد و دو پیروزی، پنج تساوی و دو شکست با کسب امتیاز در رده هشتم لیگ پرتغال ایستاده است. 

علیرضا بیرانوند که نیمکت نشینی او در تیم بواویستا مورد توجه بود در بازی گذشته در ترکیب اصلی حضور داشت. او طی سه بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی به میدان رفته بود که حاصل آن دریافت سه گل و یک کلین شیت بوده است.

العربی - الریان

شنبه جذاب لژیونرها: دربی در قطر، تقابل همبازیان سابق در پرتغال

همبازیان فرشید اسماعیلی با گذشت 7 هفته از مسابقات لیگ ستارگان قطر تنها به 4 پیروزی دست یافته و یک تساوی و دو شکست داشته‌اند. العربی پیش از این مسابقه مقابل الاهلی 10 نفره به تساوی یک بر یک دست پیدا کرده بود. 

اسماعیلی در لیگ ستارگان تا به امروز روی هم رفته 173 دقیقه مقابل تیم‌های الغرافه، الشمال و العربی به میدان رفته است. بازیکن سابق استقلال برابر تیمی به میدان می‌رود که تا به اینجای فصل 4 امتیاز کمتر از آنها کسب کرده است.

الریان امسال جلوتر از السد و الدحیل، در خریدی عجیب خامس رودریگز را از تیم اورتون جذب کرد؛ از دسته انتقالاتی که انتظار از تیم‌های قطری را بالا می‌برد. شجاع خلیل زاده که فرصت همبازی شدن با ستاره سابق رئال مادرید را به دست آورده، در فصل جاری 630 دقیقه برای الریان بازی کرده است.

امشب اسماعیلی و خلیل زاده به یاد دربی‌ها داخل تهران امشب در ورزشگاه حمد کبیر مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. این بازی از ساعت 20 امشب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز