خبرگزاری کار ایران

با مخالفت فیفا با درخواست لبنانی‌ها؛

لبنان - ایران: بدون حضور تماشاگران

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۰۱۸

درخواست فدراسیون فوتبال لبنان برای حضور تماشاگرانش در بازی با ایران بی نتیجه ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار دو تیم ملی فوتبال لبنان و ایران در چهارچوب هفته چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا برخلاف خواسته فدراسیون فوتبال لبنان که میزبان این دیدار است، بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

وب سایت لبنانی lebanonfg در خبری اعلام کرده که فیفا مانع از حضور تماشاگران تیم میزبان برای دیدارهای این تیم شده است. در این خبر آمده است: فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) از حضور هواداران در دیدارهایی که به میزبانی لبنان در استادیوم شهرداری صیدا در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 برگزار می شود، جلوگیری کرد. دلیل آن هنوز اعلام نشده است، اما این خبر تایید شده است.

در پایان این خبر نیز آمده است: فدراسیون فوتبال لبنان با اعتراض به تصمیم فیفا رایزنی‌ها را برای رسیدگی به این موضوع آغاز کرده و دیدارهایی با وزیر ورزش و جوانان برگزار شده است. پیش از این میزبانی 60 درصد از ظرفیت استادیوم برای مردم لبنان تایید شده بود.

دیدار تیم های ملی ایران و لبنان پنج شنبه 20 آبان و در استادیوم شهر صیدا در 45 کیلومتری بیروت پایتخت لبنان برگزار می شود. شاگردان اسکوچیچ سپس راهی اردن می شوند تا با سوریه دیدار کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز