خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: نوع فوتبال هوادار همه را شگفت زده کرده است/ به نقاط ضعف حریف ضربه خواهیم زد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۸۵۰

سرمربی تیم سپاهان در مورد دیدار مقابل هوادار صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با تیم هوادار تهران اظهار کرد: بازی سختی پیش رو داریم. بازی ۲ هفته اول تیم هواداری را کامل دیده‌ایم و فکر می‌کنم به عنوان یک تیم تازه وارد به لیگ برتری، نوع فوتبال این تیم، همه را شگفت‌زده کرده است.
سبک بازی آن‌ها نشان دهنده ایده‌های بزرگی است که دارند. نوع بازی، مالکیت توپ و حرکات حمله و دفاع نشان دهنده این است که هوادار تهران تیم خوبی ست.

وی ادامه داد: عنایتی خوب با این تیم کار کرده است و لیگ دسته یک را با قدرت تمام کردند و با همان دیدگاه وارد لیگ برتر شده‌اند، تیم خود را تقویت کردند و قطعاً برای هر تیمی می‌توانند مشکل‌ساز باشند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص بازی مقابل تیم هوادار، تصریح کرد: برای کسب امتیاز نیاز است تلاش زیادی کنیم و با تمرکز بالا بازی کنیم، نقاط قوت هوادار را پوشش دهیم و از ساختار تاکتیکی خودمان استفاده کنیم تا امتیازات خوبی بگیریم.
نویدکیا در خصوص مصدومان تیم سپاهان، گفت: مصدوم خاصی نداریم، پورقاز مصدومیت جزئی داشت که برطرف شده است و مشکلی ندارد. مشکل داوود رجبی نیز برطرف شده است و از هفته بعد می‌تواند در لیست باشند.

نویدکیا با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه، تصریح کرد: همه ورزشی‌ها در مورد این موضوع صحبت می‌کنند. ورزش بدون هوادار لذتی ندار و همه دلشان می‌خواهد که هواداران در ورزشگاه حاضر باشند. امروز بانوان برای جشن سپاهان جدا نشسته‌اند و جای خوشحالی دارد و امیدوارم روزی برسد که همه بتوانند به استادیوم بیایند و تیم خود را تشویق کنند. امیدوارم کرونا زودتر تمام شود و مردم به ورزشگاه بیایند.

سرمربی تیم سپاهان در مورد نحوه بازی این تیم، گفت: دوست دارم تیم از عقب بازی‌سازی کند. می‌دانیم هوادار خوب پرس می‌کند اما هیچ تأثیری در بازی ما ندارد و سعی می‌کنیم خیلی خوب از پرس حریف خارج شویم. فوتبال حرفه‌ای همین است و به خاطر پرس خوب یک تیم، تاکتیک خود را عوض نمی‌کنیم.

وی ادامه: تیم‌ها باید با ساختار همیشگی که تمرین کرده و نقطه قوت آن‌هاست بازی کنند و کار خودشان را انجام دهند، هوادار تیم خوبی است و مشخص است کار کرده و دیدگاه درستی از فوتبال دارند؛ باید هوشمندانه بازی کنیم و از عقب پاس‌های خوب بدهیم تا فضاها را در اختیار بگیریم. بازی سختی خواهیم داشت و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و امتیاز خوبی بگیریم، این واقعیت است که هیچ تیمی کامل نیست و هر تیمی نقطه ضعف نیز دارد و فرقی نمی‌کند کدام تیم باشد.

نویدکیا در پایان گفت: باید نقاط قوت آن‌ها را پوشش دهیم و از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم، دو بازی قبلی هوادار را دیده‌ایم و خوب آنالیز کرده‌ایم. روز مسابقه تعیین‌کننده است. امیدوارم با صحبت‌هایی که انجام می‌دهیم بتوانیم در زمین بازی خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز