خبرگزاری کار ایران

مهاجری - میثاقیان؛ در نقش دایی و درخشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۶۵۹

رضا مهاجری و اکبر میثاقیان به صورت همزمان در تمرین شهرخودرو حاضر شدند؛ اتفاقی که تداعی‌کننده ماجرای حمیدرضا سیاسی و حضور حمید درخشان در تمرین پرسپولیس تحت هدایت علی دایی است!

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شهرخودرو مشهد عجیب‌ترین تیم لیگ بیست و یکم است. تیمی که با تغییرات مدیریتی دوباره به فرهاد حمیداوی منتقل شد در هفته دوم مسابقات لیگ برتر برابر مس رفسنجان در زمین حاضر نشد و بازیکنان آن از سفر به کرمان خودداری کردند.

درحالیکه مشکلات شهرخودرو تنها درباره مسائل مالی پررنگ شده بود، روز گذشته اتفاق عجیب و غیرحرفه‌ای دیگری در این باشگاه رخ داد. درحالیکه بازیکنان تیم زیر نظر رضا مهاجری در تمرین حضور داشتند، مدیران شهرخودرو با اکبر میثاقیان به توافق رسیدند و او به عنوان سرمربی جدید معرفی شد!

این اولین بار نیست که در فوتبال ایران چنین اتفاقی می‌افتد؛ با وجود اینکه شب گذشته مهاجری اعلام کرد از میثاقیان انتظار نداشت که چنین اقدامی انجام بدهد، علی دایی هم فکر نمی‌کرد که قرار است حمید درخشان در 7 سال پیش بدین شکل جانشین او شود.

در شهریورماه سال 1393، علی دایی که از زمان حضور رویانیان به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شده بود،‌ به دنبال کسب تنها 8 امتیاز از 7 مسابقه پس از شکست برابر تراکتور تبریز از سوی مدیران جدید این باشگاه برکنار شد اما او در تمرینات شرکت می‌کرد.

نوزدهم شهریورماه در حالیکه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حمید درخشان را به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه معرفی کرد، علی دایی در تمرین این تیم حاضر شد و اعلام کرد تا زمانی که حکم اخراجش صادر نشود از پرسپولیس نمی‌رود.

مهاجری - میثاقیان؛ در نقش دایی و درخشان

تصویری از علی دایی و ناراحتی به دلیل برکناری از سمت سرمربیگری پرسپولیس

در آن جلسه تمرینی جنجالی، علی دایی نیز که هنوز خود را سرمربی این تیم می‌دانست با حضور در ورزشگاه درفشی فر دقایقی با بازیکنان گفتگو کرد و پس از آن با شاگردانش خداحافظی کرد؛ وضعیتی که اکنون مهاجری و میثاقیان در آن حضور دارند.

مهاجری البته در وضعیت کمی متفاوت‌تر از دایی قرار دارد چراکه او چند هفته پیش به دلیل مشکلات از سمتش استعفا کرده بود و مدیران باشگاه شهرخودرو هم با استناد به همین استعفا با میثاقیان وارد مذاکره شدند و در نهایت رضایت او را جلب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز