خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی در انتظار بخشش از سوی یحیی گل‌محمدی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۱۰۲

مدافع جنجالی پرسپولیس برای بازگشت به تمرینات در انتظار تصمیم سرمربی این تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا ابراهیمی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که در پنجره تابستانی جذب این تیم شد تا جای خالی محمدحسین کنعانی زادگان را در ترکیب تیم پر کند، در دیدار مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب اصلی حضور نداشت و پیش از سفر به اهواز برای تقابل با فولاد هم با خبر شده بود جایی در ارنج یحیی گل‌محمدی ندارد و باید از روی نیمکت کار را دنبال کند.

این موضوع باعث خشم ابراهیمی شده و او در صحبت با یحیی گل‌محمدی در اعتراض به نیمکت نشینی گفت در صورتی که قرار نیست مقابل فولاد بازی کند ترجیح می‌دهد همراه تیم به اهواز سفر نکند و این موضوع با عصبانیت و واکنش سرمربی پرسپولیس همراه شد و او را از تیمش کنار گذاشته و در اختیار باشگاه قرار دارد.

در همین راستا خبر رسید که ابراهیمی بابت رفتار خود از یحیی گل‌محمدی عذرخواهی کرده و خواهان بازگشت به تمرینات پرسپولیس است و در این میان اطرافیانی را برای وساطت جلو فرستاده تا نظر سرمربی پرسپولیس را برای بازگشت وی جلب کنند.

گل محمدی هنوز پاسخی به عذرخواهی ابراهیمی و درخواست وی برای بازگشت به تمرینات نداده است و ابراهیمی منتظر بخشش از سوی سرمربی تیمش است و باید دید چه تصمیمی در خصوص این بازیکن گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز