خبرگزاری کار ایران

شجاعی: با وجود دریافت واکسن تعدادی از بازیکنان به کرونا مبتلا شدند/ ایران برای اولین بار در کاپ آسیا حضور خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۵۸۲

نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: ۳ بازی حساس ما در لیگ برتر به دلیل مثبت شدن تست کرونای تعدادی از بازیکنان به تعویق افتاد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش؛ فریده شجاعی نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال در ارتباطی تلفنی با برنامه ایراندخت (گروه تفریح و سرگرمی) درباره لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار داشت: طی ۲ هفته مسابقات لیگ را در ۲ گروه A و B برگزار کردیم. تست ۵ نفر از بازیکنان تیم سپاهان اصفهان از گروه B و حدود ۴ نفر از تیم پارس که مقابل آنان بازی کرده بودند هم مثبت شد. به این ترتیب ۳ بازی حساس ما کم شد. در هفته جاری هم فقط یک بازی را برگزار کردیم چه بسا ادامه مسابقات در جریان است. پس از منفی شدن تست‌ سایر بازیکنان، بازی‌های معوقه را مجدد از سر خواهیم گرفت.

نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدارهای تیم ملی خاطرنشان کرد: از روز یکشنبه هم بازی‌های تیم ملی را خواهیم داشت. اعزام بازیکنان از ۱۲ آبان ماه شروع و احتمالا ۵ روز قبل از این تاریخ هم برای برپایی بازی‌های تدارکاتی به ترکیه خواهیم رفت. بازی‌های باقی‌مانده هم در صورت بهبودی کامل بازیکنان شود بین دو اردو انجام می‌شود. اگر تست‌ها مثبت شود ادامه بازی‌های لیگ پس از بازگشت ملی پوشان از اردن خواهد بود.

شجاعی وضعیت واکسیناسیون بازیکنان را اینگونه ارزیابی کرد: با فدراسیون پزشکی لیگ هماهنگی‌های لازم را جهت دریافت واکسن بازیکنان انجام دادیم. اکثر بازیکنان به جز کسانی که اخیرا به کرونا مبتلا شدند، واکسن خود را دریافت کرده بودند. ما فکر می‌کردیم که کمتر با کرونا مواجه شویم اما با وجود دریافت واکسن بازیکنان به کرونا مبتلا شدند.

وی همچنین از مهم‌ترین رویدادهای بسکتبال بانوان گفت: از روز گذشته مسابقات زیر ۱۵ سال را آغاز کرده که نتایج آن به دلیل آنلاین بودن مشخص نیست. مهمترین رویداد پیش روی ما مسابقات قهرمانی کاپ آسیا است که ایران برای اولین بار در آن حضور دارد. در حال برنامه‌ریزی و تدارک برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای این رقابت‌ها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز