خبرگزاری کار ایران

شریفات: قرعه ابتدای فصل آلومینیوم خیلی سخت است/ شخصه تیمی بزرگمان را نشان خواهیم داد

کد خبر : ۱۱۴۰۷۰۱

بازیکن با تجربه آلومینیوم اراک که سال گذشته به همراه تیمش نتایج خوبی گرفت قول تکرار آن نتایج را می دهد و مدعی است تیم خوبی جمع کرده اند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل شریفات ، دفاع ریز نقش سبز پوشان اراکی در صحبت هایش به این موضوع اشاره می کند که بازیکنان خوب در تیم ها پخش شده اند و می توانیم شاهد لیگ جذابی باشیم.

در مورد شرایط آلومینیوم اراک، تمرینات و بازی‌های دوستانه صحبت کنید؟

در تمرینات خیلی فشار بود. جزو آن تیم هایی هستیم که سخت ترین فشار روی ما بود و آقای خطیبی صبح و عصر به ما تمرین داد ولی به نفع خودمان است. یک اردو ۱۱ روزه در تهران داشتیم و از نظر بدنی خیلی بهتر شدیم تا قبل از شروع بازی ها بهتر هم می شویم. جزو سال هایی است که در دوران بدنسازی خیلی به من فشار آمد. سال گذشته هم آقای خطیبی از پیش فصل نبود ولی امسال حضور داشت و این خودش نکته مثبتی است. درمورد بازی دوستانه هم باید بگویم نتیجه زیاد مهم نیست و مربیان بازیکنانشان را می شناسند و تاکتیشان را مشخص و نقاط ضعف و قوتشان را پیدا می کنند. سه بازی انجام دادیم که دو تا را باختیم و یکی را بردیم. به نظر من تا نزدیک بازی ها و بعد از انجام دو،سه بازی آقای خطیبی شناخت کافی را به دست می آورد. فصل پیش از سه بازی اول یک امتیاز گرفته بودیم ولی از بازی چهارم، پنجم شروع به برد کردیم ولی انشاالله امسال از همان هفته اول نتایج خوبی بگیریم.

در مورد قرعه آلومینیوم صحبت کنید، به نظر کارتان کمی سخت است

قرعه ما خیلی سخت است اما به شخصه بازی های سنگین را دوست دارم. اگر همان اول بتوانیم نتیجه بگیریم شخصیت بزرگ مان را نشان می دهیم. سال گذشته در نیم فصل اول چهارم جدول شدیم ولی یکسری اتفاقات افتاد که آن طور که باید و شاید نتوانستیم نتیجه بگیریم . قرعه ما سخت است اما در عین حال  امتیازاتش می تواند شیرین باشد.

دو، سه بازیکن خوب از دست دادید ولی بازیکنان با تجربه ای جذب کردید

چند بازیکن خوب ما جدا شدند و مسلما تاثیر گذار بودند و سال گذشته خیلی خوب برای ما کار کردند ولی بازیکنانی که گرفتیم چیزی از آن ها کم ندارند. مردم اراک، کادرفنی و خود ما بازیکنان روی نفرات جدید حساب ویژه ای باز کردیم و صد در صد می توانند به ما کمک کنند. انشاالله بتوانیم نتایج سال گذشته را تکرار کنیم.

با میلاد فخرالدینی در ذوب آهن هم تیمی بودید و می توانید با یک شناخت خوب سمت راست را پوشش دهید

انشالله با میلاد بتوانیم زوج خوبی تشکیل دهیم البته همه چیز به نظر آقای خطیبی بر می گردد با توجه به شناختی که از هم داریم می توانیم به همدیگر و تیم کمک کنیم.

آلومینیوم در دومین سال حضورش در لیگ برتر می تواند شگفتی خلق کند؟

امسال یارگیری ها به نوعی بوده که کلا بازیکنان خوب، پخش شدند و امسال یک فوتبال زیبا را از همه تیم ها می بینیم. استقلال، پرسپولیس، فولاد، سپاهان،گل گهر، مس رفسنجان، آلومینیوم و ... مدعی هستند. امسال ۱۰ تیم مدعی کسب سهمیه آسیایی و بیشتر تیم ها به یک اندازه قوی هستند و مسلما تیم ما هم به همین شکل است. نباید انتظار از ما خیلی بالا باشد اما با تمام وجود دوست داریم نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز