خبرگزاری کار ایران

دادفر: بودجه را کارخانه مشخص می‌کند و ما آن را مدیریت می‌کنیم/ با حضور مهدی تارتار خیالمان از تیم راحت است/ حدادی فر فرزند باشگاه است و مشکل ایجاد شده را حل می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۱۸۳

سرپرست باشگاه ذوب آهن در مورد حضورش در این باشگاه و مشکلات پیش رو صحبت کرد.

فرشاد دادفر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضورش به عنوان سرپرست باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: پس از استعفای آقای فریدونی هیات مدیره باشگاه جلسه برگزار کرد و طی آن مقرر شد باشگاه فعلا تا انتخاب مدیرعامل جدید با سرپرست اداره شود و از اعتماد هیات مدیره به این جانب ممنونم و امیدوارم بتوانم نقشه راهی که برای باشگاه طراحی شده را به خوبی بتوانیم با کار جمعی جلو ببریم.

وی در مورد شرایط باشگاه ذوب آهن گفت: شرایط خوبی حاکم است و اخیرا موفقیتی در رشته دو و میدانی داشتیم که ورزش مادر شناخته می‌شود و موفقیت در این رشته به نوعی دلیلی بر عملکرد خوب یک باشگاه ورزشی است و در سایر موارد هم کارها به خوبی جلو می‌رود و امیدوارم از این به بعد هم خوب باشد و مسیری که در پیش است به خوبی ادامه پیدا کند.

سرپرست باشگاه ذوب آهن در مورد تیم فوتبال این مجموعه گفت: تیم فوتبال بزرگسالان برای هر باشگاهی به نوعی ویترین محسوب می‌شود و عملکرد یک باشگاه را با آن می‌سنجند. خدا را شکر در این قسمت هم شرایط به خوبی جلو می‌رود. سرمربی خوب و کاربلدی مثل آقای تارتار بالای سر این تیم است و با حضور ایشان خیالمان از همه چیز راحت است و اردو و دیدارهای تدارکاتی برای آماده سازی پیش فصل هم در جریان است و منتظر شروع یک فصل خوب هستیم.

دادفر در مورد مشکل ایجاد شده برای قاسم حدادی فر هم خاطرنشان کرد: من به تازگی وارد مجموعه شدم و خیلی به طور ریز و دقیق در جریان این مشکل نبودم ولی قاسم حدادی فر فرزند و سرمایه باشگاه ذوب آهن است و سال‌ها با پیراهن این تیم عرق ریخته و افتخار آفرینی کرده است و قطعا او برای ما عزیز و محترم است. مشکل پیش آمده هرچه باشد یک سو تفاهم است و با مدیریت این موضوع را صد درصد برطرف خواهیم کرد و قطعا از نظر ما این موضوع حل شده است.

وی در مورد حمایت کارخانه ذوب آهن از باشگاه هم خاطر نشان کرد: حمایت ها به خوبی انجام می‌شود و بودجه تخصیص داده شده به باشگاه هم برای ما حکم یکی از موارد همان نقشه راه را دارد که برنامه ریزی و مدیریت آن بر عهده ماست و بودجه را آنها مشخص می‌کنند و مدیریت آن بر عهده ماست و بر اساس آن عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز