خبرگزاری کار ایران

ویژه برنامه‌های فدراسیون پزشکی ورزشی در حوزه سلامت و ورزش

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۷۵۱

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از اجرای ویژه برنامه‌هایی به مناسبت هفته ملی سلامت روان، سلامت بانوان و هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از برنامه ریزی این مجموعه برای اجرای ویژه برنامه‌هایی به مناسبت هفته ملی سلامت روان، سلامت بانوان و هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

غلامرضا نوروزی با اشاره به فعالیت گسترده و متنوع این فدراسیون در زمینه‌های تخصصی و مرتبط، اظهار کرد: با توجه به این که فلسفه وجودی فدراسیون پزشکی ورزشی پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی است، علاوه بر اجرای فعالیت‌های مستمر در طول سال، در مناسبت‌های مختلف ویژه برنامه‌هایی در جهت فرهنگسازی برای توسعه سلامت همگانی انجام می‌دهیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اجرای موفق طرح سراسری اهدای خون جامعه ورزش و جوانان در روز ۳۱ شهریورماه، یادآور شد: در هفته‌های آینده در نظر داریم سه ویژه برنامه آموزشی، اطلاع رسانی و فرهنگی را اجرا کنیم. این ویژه برنامه‌ها که طبیعتا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی است، در هفته ملی سلامت روان (۱۸ تا ۲۴ مهرماه)، هفته ملی سلامت بانوان (۲۴ تا ۳۰ مهرماه) و هفته تربیت بدنی و ورزش (۲۶ مهرماه لغایت اول آبان ماه) عملیاتی می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به نقش و اهمیت ورزش در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها باید فرهنگ ورزش در خانواده‌ها نهادینه شود. بنابراین در طول این مدت، کارشناسان فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در رسانه‌های دیداری، شنیداری و خبرگزاری‌ها و از طریق پایگاه خبری فدراسیون در خصوص اهمیت ورزش به بیان نقطه نظرات کارشناسی می‌پردازند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز