خبرگزاری کار ایران

مطهری: دوست ندارم در مورد خودم حرف بزنم، وقت لذت بردن از قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۳۴۶

مهاجم استقلال در مورد تقابل با نفت مسجد سلیمان و قهرمانی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ارسلان مطهری پس از کسب عنوان قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر که قهرمان شدیم. باید بگویم که یک قهرمانی پاک و بدون حرف و حدیث کسب کردیم و این زیباترین چیزی بود که می‌توانستیم به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: می‌خواهم نکته‌ای را بگویم که حرف من نیست و حرف تمام بازیکنان است؛ از تمام هواداران تشکر می‌کنم که در روزهای سخت پشت تیم بودند و این قهرمانی فقط به هواداران استقلال تعلق دارد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درخصوص شرایط خودش برای فصل آینده، عنوان کرد: صحبت کردن درمورد خودم اشتباه است. فعلاً از این قهرمانی و شادی لذت می‌برم. باید بابت حادثه آبادان تسلیت بگویم، اما امروز شادی کردیم، چون هواداران ما نیاز به این شادی داشتند. هموطنان خوب جنوب کشورمان بدانند که ما همیشه در غم و شادی به فکر آنها هستیم.

مطهری درمورد تیپ متفاوتش در جشن قهرمانی استقلال، خاطرنشان کرد: هواداران دوست داشتند با گیتار در جشن حضور پیدا کنم.

وی درخصوص عدم حضور وزیر ورزش در جشن قهرمانی آبی‌ها، تصریح کرد: درمورد این موضوع چیزی نشنیده‌ام و چیزی نمی‌دانم. فکر می‌کنم که وزیر باید در جشن حضور پیدا می‌کرد، اما دلیل عدم حضورش را نمی‌دانم. ما انتظار داشتیم که وزیر ورزش در جشن ما حاضر می‌شد، اما این اتفاق رخ نداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز