خبرگزاری کار ایران

سکوت مدیران نفت مسجد سلیمان: چند سرمربی دیگر می‌آیند و می‌روند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۱۸۲

مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان درخصوص رفت و آمد سرمربیان به این باشگاه سکوت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فراز کمالوند به همکاری با باشگاه نفت مسجد سلیمان پایان داد تا سومین سرمربی‌ای باشد که پیش از شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر برای ادامه همکاری با این باشگاه به توافق دست پیدا نکند.

نفت مسجد سلمیان فصل بیستم لیگ برتر را با حضور محمود فکری به پایان رساند. قرارداد این سرمربی پس از مدتی بلاتکلیفی این باشگاه در نهایت تمدید شد اما او برای ادامه همکاری با این تیم به توافق نرسید. فکری درمورد جدایی اش عنوان کرد که برخی از بندها موجب شد تا نتواند به فعالیتش ادامه بدهد. فکری درمورد دلیل جدایی از نفت گفته بود فسخ یک طرفه قرارداد از سوی باشگاه در صورت سه شکست متوالی دلیل این تصمیم بود که تصمیم عجیبی هم به نظر می‌رسید.

پس از فسخ قرارداد فکری، باشگاه نفت برای همکاری با سیروس پورموسوی اقدام کرد و او همکاری با نفت را پذیرفت. پورموسوی هم یک ماه در این سمت باقی نماند و مشکلات نفت موجب شد تا این تیم را ترک کند. سرمربی سابق صنعت نفت آبادان ردپای دخالت یک مدیربرنامه فوتبالی در تصمیم گیری‌های تیم را پررنگ عنوان کرد که این موضوع از سوی مدیران باشگاه نفت بدون توضیح باقی ماند.

بعد از پورموسوی اینطور برداشت می‌شد که دیگر فراز کمالوند همانطور که نظری، مدیرعامل باشگاه تایید کرده بود تا پایان فصل در این تیم ماندنی است و دیگر خبری از جدایی نخواهد بود اما مکالماتی که نظری با سرمربی این تیم داشته مشخص شد که دیگر این سرمربی حاضر به ادامه همکاری نیست و در روزهای منتهی به فصل جدید مسابقات لیگ برتر اکنون نفت یک مرتبه دیگر بدون سرمربی شده است.

اکنون با ادامه سیر اتفاقات عجیب پیرامون باشگاه نفت مدیران باشگاه نفت باید پاسخگو باشند که چرا این تیم پرطرفدار و محبوب در مسجد سلیمان با این مسائل غیرطبیعی مواجه شده است و در تصمیم‌های غیرحرفه‌ای اکنون پیش از اینکه بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر شروع شود سه سرمربی در این تیم رفت و آمد داشته‌اند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز