خبرگزاری کار ایران

سوارز: شادی گلم برای کسانی بود که هنوز شماره تلفنم را دارند!

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۸۹۵

ستاره اتلتیکو مادرید می‌‌گوید شادی گل او کنایه به رونالد کومان نبوده است.

به گزارش ایلنا، لوئیس سوارز شنبه شب انتقامش را از رونالد کومان را گرفت و دومین گل اتلتیکو مادرید را در پیروزی 2-0 مقابل تیم سابق خود یعنی بارسلونا به ثمر رساند.

سوارز، پس از گلزنی، یک شادی گل و حرکت تلفنی انجام داد و پس از بازی، به طور پنهانی توضیح داد که هدف آن چه کسی است هرچند که آن را برای سرمربی سابق خود نپذیرفت.

او بعد از مسابقه گفت: "این برای افرادی بود که می‌انستند من شماره یک دارم و هنوز از همان تلفن استفاده می کنم. این برای کومان نبود، به هیچ وجه. اگر می‌خواهید بدانید ... من با بچه هایم شوخی کرده بودم که این کار را می کنم."

 سوارز به دلیل احترام به بارسلونا گل خود را جشن نگرفت. او توضیح داد: "من قبلاً می دانستم که اگر گل بزنم عذرخواهی می کنم. با توجه به احترام، محبت من، به خاطر هواداران بارسلونا، برای حرفه‌ای که در بارسلونا داشتم، برای دوران سختی که همبازیان سابقم و هواداران پشت سر می‌گذارند، که سخت است. با احترام به همگی."

با این پیروزی، سوارز خوشحال شد. او گفت: "من از پیروزی تیم خوشحالم، این همان چیزی است که ما می‌خواستیم. حریفان به دلیل لحظاتی که تجربه کردم خاص هستند، اما کار من باید 100 درصد به اتلتیکو اختصاص داشته باشم و امروز ما هر کاری را که برای کسب سه امتیاز انجام دادیم. "

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز