خبرگزاری کار ایران

عزیزی خادم: امیدوارم در لیگ بیست و یکم فوتبالی سالم و حرفه‌ای را ببینیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۸۷۲

رئیس فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد بیست و یکمین دوره لیگ برتر همراه با رعایت موازین اخلاقی و اصول جوانمردی و فوتبال حرفه ای همراه شود.

به گزارش ایلنا، در پیام شهاب الدین عزیزی خادم برای شروع بیست و یکمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر آمده است:

«با یاد و نام خدا و سپاس به درگاه او و با توکل به الطاف بیکران او

با اهتمام و برنامه ریزی مدیران محترم سازمان لیگ، مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ملی و در پی آن، فصل تازه ای در فوتبال حرفه ای کشور، آغاز می‌شود.

ما به نمایندگی از جامعه بزرگ‌ فوتبال ملی و همه علاقه مندان و هواداران فوتبال، اراده کردیم در این دوره نوین، با همراهی همه ذینعفان فوتبال، یک گام بلند برای خلق ارزش های جدید و متعالی برداریم.

رویکرد برنامه محور، توسعه متوازن در همه عرصه ها و لایه ها، توجه اکید به عدالت در توزیع فرصت ها، استفاده از دانش و فناوریهای نوین و روزآمد، نهادینه سازی رقابت سالم و بدور از فساد ، صلح و دوستی و برابری ، التزام به نظم ، قانون و مقررات ، پایبندی به اخلاق ورزشی ، ادب و حرمت همه ذینفعان ، اهتمام به خرسندی ، شادمانی و وحدت ملی ، پیروزی مبتنی بر تلاش و جوانمردی ... بخشی از اهداف و ارزشهایی است که در مسابقات فصل جدید لیگ برتر و به تبع آن در همه دیگر لیگ ها در انتظار تبلور و تجلی آن هستیم.

ملت بزرگ و شریف ایران ، با آن تاریخ پرشکوه ، فرهنگ و تمدن فاخر و با بهرمندی از آیین انسان ساز اسلام و پیامبر عظیم الشانش که اسوه مکارم اخلاقی است و با عشقی که به خاندان عصمت و طهارتش دارد ، شایسته آن است که در عرصه رقابت های ورزشی و مستطیل سبز و در حواشی آن ، شاهد اخلاق ، ادب ، جوانمردی ، قانون گرایی ، رقابت دوستانه ی سالم و یک فوتبال حرفه ای ، زیبا و افتخار آفرین باشد .

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با جدیت و تاکید از مدیران محترم باشگاه ها ، مدیران سازمان لیگ ، هیات های فوتبال سراسر کشور ، مربیان ، بازیکنان ، سرپرستان ، اصحاب رسانه ها ، رسانه ملی ، هواداران تیم ها و همه فوتبال دوستان می خواهد که تحقق برنامه ریزی شده این اهداف و ارزشها را در دستور کار خود قرار دهند.

فدراسیون فوتبال نیز ، بنا بر ماموریت ذاتی خود ، راهبری و پیشبرد این مهم را به طور سنجیده در دنبال کرده و فضای فوتبال کشور را همه لایه ها رصد و تحلیل می نماید و تلاش دارد تا باشگاه های پیشرو و موفق در این میدان را مورد توجه و تقدیر قرار دهد.

همچنین ارکان قضایی فدراسیون فوتبال با اهتمام ویژه ای پاسداری از اخلاق ، عدالت ، قانون ، انضباط و رشد حرفه ای را در راس وظایف خود دانسته و با همه دست اندرکاران فوتبال ملی ، در راستای تحقق این اهداف متعالی ، دست دوستی و همکاری می‌فشارد.

به امید روزهای پرافتخار در میدانهای فوتبال و اخلاق و درخشش پیروزمندانه همه ورزشکاران ایران اسلامی در میدانهای ملی و بین المللی.

و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز