خبرگزاری کار ایران

سلطانی: امیدواریم نساجی جزو ۵ تیم برتر لیگ شود/ قرارداد شجاعی دلاری نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۸۰۱

قائم مقام باشگاه نساجی گفت: به دنبال رضایت هواداران و ارائه فوتبال خوب هستیم.

به گزارش ایلنا، امیر سلطانی پس از مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر، گفت: هفته اول میزبان هستیم و خیلی دوست داریم، مسؤلان ورزش استان مازندران شرایط میزبانی را برای هواداران نساجی فراهم کنند. امیدواریم با توجه به آماده‌سازی تیم و حفظ شاکله از لحاظ مدیریتی و فنی سال خوبی را برای نساجی رقم بزنیم.

وی درباره تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی و اینکه از این تیم به خوبی حمایت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مدیریت و مالک باشگاه شبانه‌روزی پیگیری می‌کنند که بازی‌ها در قائمشهر برگزار شود ولی هنوز ورزشگاه شهید وطنی هنوز آماده نیست. یکی از درخواست‌های کادر فنی این بود که از هفته اول در شهید وطنی میزبانی کنیم ولی ماهم مثل شما نمی‌دانیم مشکل کجاست، هرجا لازم بوده رفتیم و صحبت کردیم ولی متاسفانه هنوز نمی‌دانیم زمین چه زمانی آماده می‌شود.

سلطانی درباره حضور مسعود شجاعی در نساجی و اینکه آیا قرارداد او دلاری امضا شده است تصریح کرد: قرارداد او امضا شده اما به صورت ریالی.

وی راجع به اینکه حدادیان مالک باشگاه نساجی مالک شرکت وارش هم است و این شایعه به وجود آمده بود که همکاری این هواپیمایی با فدراسیون فوتبال در داوری‌ها تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: اگر جوابی به این سوال ندهم خیلی بهتر است چون این سوال خیلی خنده‌داری است.

قائم مقام باشگاه نساجی درباره اینکه تصور می‌کند در پایان لیگ این تیم چه رتبه‌ای کسی می‌کند، تصریح کرد: با توجه به حفظ شاکله تیم و آغاز زودهنگام تمرینات ابتدا به دنبال رضایت هواداران و ارائه فوتبال خوب هستیم و امیدواریم جزو پنج تیم برتر لیگ شویم.

وی درباره میزبانی ساری از بازی‌های نساجی عنوان کرد: ورزشگاه ساری هم چمن خوبی ندارد. فکر می‌کنم نه تیم ما و نه تیم‌های میهمان از این چمن راضی باشند.

وی درباره نقل و انتقالات نساجی گفت: فعلا درخواست جدیدی برای جذب بازیکن نبوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز