خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان به رئیس جدید رسانه ملی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۵۷۴

«دکتر سید حمید سجادی» انتصاب «دکتر پیمان جبلی»به ریاست سازمان صداوسیما را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با صدور پیامی، انتصاب «دکتر پیمان جبلی»به ریاست سازمان صداوسیما را تبریک گفت.

در متن پیام «دکتر سید حمید سجادی» آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر پیمان جبلی
ریاست محترم سازمان صدا و سیما

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت می گویم.

برخورداری از تجربه موفق و ماندگار در رسانه ملی همچنین سابقه ی درخشان جنابعالی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با توانمندی و تعهد به یادگار باقی مانده است ، پشتوانه غنی و سرمایه معنوی ارزشمندی برای تحقق تحول و توسعه در غنی سازی برنامه های رسانه ملی در مسیر توسعه پایدار کشور محسوب می شود.

از خداوند متعال برای برادر ارجمندم در این مسئولیت خطیر آرزوی سلامتی و سربلندی دارم و امیدوارم در دوره ی جدید رسانه ی ملی بیش از پیش در قالب یک فرایند تعاملی و حمایتی، نقش آفرینی اثربخشی در توسعه ورزش همگانی، گسترش ورزش قهرمانی ، ترویج فرهنگ سترگ و پویایی و نشاط از طریق فعالیت های ورزشی و اشاعه ی فرهنگ پهلوانی به ارمغان آید.

سید حمید سجادی
وزیر ورزش و جوانان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز