خبرگزاری کار ایران

احسان علوان زاده در گفتگو با ایلنا:

فجرسپاسی حرف های زیادی برای گفتن دارد/ پرسپولیس به راحتی الهلال را شکست خواهد داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۳۷۳

هافبک فجرسپاسی معتقد است این تیم برای حضور در مسابقات لیگ برتر به حمایت بیشتری نیاز دارد.

احسان علوان زاده هافبک فجرسپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضور این تیم بعد از 8 سال در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بعد از 8 سال دوری فجرسپاسی از لیگ برتر با عنوان اقسام مشکلات مثل مسائل مالی، این تیم سال گذشته با حضور یک کادرفنی خوب و بازیکنان جوان موفق شد بعد از 8 سال بالاخره در لیگ برتر حضور پیدا کند. شاید در روزهای نخست لیگ یک کمتر کسی فکر می‌کرد فجر بتواند لیگ برتری شود اما ما با بازی خوب نشان دادیم لایق بودیم و به طور حتم این روند را در لیگ برتر ادامه خواهیم داد. 

وی افزود: شرایط  لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است. یک تیم برای موفقیت ابتدا نیاز دارد تا از نظر مالی حمایت شود اما متاسفانه همه در شیراز وعده دادند اما تا کنون هیچ کس به این تیم کمکی نکرده است و به وعده خود عمل نکردند اما امیدوار هستم هر چه زودتر مشکلات تیم برطرف شود. ما تیم جوانی را در اختیار داریم و با پشت سر گذاشتن تمرینات بدنسازی خود اکنون در تهران حضور داریم تا با برگزاری چند دیدار تدارکاتی برای حضور در مسابقات لیگ برتر آماده شویم و امیدوار هستیم تا در لیگ برتر نیز تبدیل به یک پدیده بشویم. 

هافبک فجرسپاسی خاطرنشان کرد: ما تیم خوب و مجموعه ای از بازیکنان جوان و با تجربه در اختیار داریم. طبق توانی که باشگاه داشته است چند بازیکن لیگ برتری و لیگ یکی را در اختیار گرفته است. اما برای حضور بهتر در لیگ به بازیکنان بهتر و با تجربه تری نیاز داریم. هر چند معتقد هستم فجرسپاسی امسال حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. 

علوان زاده در مورد شرایطش نیز بیان کرد: من دو سال است که برای گذراندن خدمت سربازی خود در خدمت این تیم ریشه دار هستم. اما متاسفانه سال گذشته برای من مصدومیتی رخ داد که باعث شد بیشتر از نیم فصل از مسابقات دور باشم. خدا را شکر رفته رفته شرایط بازی را پیدا کرده ام و با حضور در تمرینات شرایط بهتری را دارم و امیدوار هستم با توجه به حضور فجرسپاسی در مسابقات لیگ برتر بتوانم به این تیم کمک کنم.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص بازی این تیم در برابر الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در این سال ها چه در مسابقات داخلی و چه خارجی به خوبی شایستگی های خود را به اثبات رسانده است و یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در این فصل نیز است. الهلال اگرچه برای حضور هر چه بهتر در آسیا خرج های زیادی کرده است اما پرسپولیس با یک بازی حساب شده می‌تواند به راحتی از سد این تیم عبور کند. هر چند من معتقد هستم استقلال نیز می توانست الهلال را شکست دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز