خبرگزاری کار ایران

شهرام گودرزی در گفتگو با ایلنا:

همه فوتبال دوستان از صعود فجرسپاسی به لیگ برتر خوشحال شدند/ هر چه دارم از فجر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۳۵۰

کاپیتان فجرسپاسی از انگیزه های خود برای حضور مجدد در این تیم گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شهرام گودرزی بازیکن باتجربه فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم هایی مثل تراکتور تبریز، برق شیراز ، پارس جنوبی جم، فجرسپاسی و شاهین بوشهر را دارد و فصل گذشته نیز در پدیده مشهد توپ می زد به زادگاه‌اش برگشت. شهرام گودرزی حالا بعد از گذشت 7 سال در سن 34 سالگی دوباره راهی فوتبال شیراز شد و به فجر شهید سپاسی پیوست.

گودرزی در خصوص بازگشت خود به فجرسپاسی بعد از چند سال گفت:‌ من هر چه دارم از برق شیراز و فجرسپاسی است و این دو باشگاه باعث معرفی من به فوتبال ایران شد و تاثیر بسزایی در موفقیت من داشته‌اند. حالا که فجر بعد از 8 سال دوباره به لیگ برتر بازگشته است دوست داشتم برای تیم شهرم دوباره بازی کنم که خدا را شکر بعد از تماسی که با من گرفته شد بدون هیچ تاملی بعد از مذاکراتی که با مدیران این تیم داشتم این امر محقق شد و دوباره به خانه خود بازگشتم. با توجه به حضور دوباره ام در فجرسپاسی و شیراز انگیزه های بالایی دارم و امیدوار هستم روزهای خوبی را در این تیم رقم بزنیم. 

وی در مورد آخرین شرایط فجر سپاسی اظهار داشت: بعد از پشت سر گذاشتن 4 هفته تمرینات بندسازی اکنون در اردو تهران حضور داریم و به دنبال برگزاری بازی های دوستانه هستیم تا بتوانیم پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به هماهنگی لازم دست پیدا کنیم. تاکنون با دو تیم خیبر خرم آباد و هوادار بازی دوستانه داشته ایم و مطمئنا بازی به بازی شرایط ما بهتر خواهد شد.

گودرزی در مورد حضور دوباره فجرسپاسی بعد از 8 سال در لیگ برتر عنوان کرد: نه تنها مردم شیراز بلکه فکر می‌کنم تمامی مردم ایران از صعود فجر سپاسی به لیگ برتر بعد از سال ها خوشحال شده باشند و حقیقتا جای این تیم در لیگ واقعا خالی بود. اما با همه این شرایط فجرسپاسی برای نتیجه گیری در لیگ برتر و کسب موفقیت نیاز به حمایت همه جانبه از مدیران و مسئولین استان داریم. به هر حال این نخستین فصل حضور فجر بعد از چند سال در لیگ برتر است و همانگونه که می‌دانید این فصل برای این تیم سرنوشت ساز خواهد بود. بازیکنان انگیزه بالایی را دارند و همه در تلاش هستیم تا بتوانیم امسال با فجرسپاسی نتایج خوبی را کسب کنیم.

بازیکنان فجرسپاسی در خصوص بستن بازوبند کاپیتانی این تیم در لیگ بیست و یکم گفت:‌ با نظر آقای کلانتری و با توجه به سابقه ای که در این تیم دارم من به عنوان کاپیتان فجرسپاسی در این فصل انتخاب شدم اگرچه این موضوع مسئولیت سنگینی را به دوش من گذاشته است اما بستن بازوبند کاپیتانی تیم شهرم برای من یک افتخار است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز