خبرگزاری کار ایران

عرفان معصومی در گفتگو با ایلنا:

با فجرسپاسی به دنبال شگفتی سازی در لیگ برتر هستیم/ قصد بازگشت به شهرخودرو را نداشتم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۳۳۰

بازیکن فصل گذشته شهرخودرو معتقد است حواشی به وجود آمده در این تیم مانع نتیجه گیری این تیم در لیگ بیست و یکم شد.

عرفان معصومی بازیکن جدید فجرسپاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد حضور رفت و برگشت خود در این باشگاه و شهرخودرو گفت: من امسال مشمول به خدمت شدم و مجبور بودم سرباز شوم. خوشبختانه فجرسپاسی در این فصل لیگ برتری شد و من با آقای کلانتری صحبت های را داشتم و به توافق رسیدیم تا امسال در این تیم بازی کنم. اما برخی شایعات در مشهد  به وجود آمد که من قصد دارم به شهرخودرو باز گردم که چنین چیزی وجود نداشت. خدا را شکر باشگاه شهرخودرو و آقای معمایی با من همکاری کرد تا من خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارم و بعد از آن راهی این تیم شوم.

وی در خصوص حضور خود در تمرینات شهرخودرو بیان کرد: من در تمرینات حضور نداشتم. بلکه تنها یک روز به مشهد رفتم تا  با آقای معمایی و مهاجری صحبت کنم که رضایت آنها بگیرم که خوشبختانه این موضوع محقق شد و من اکنون در خدمت فجرسپاسی و مردم شیراز هستم.

بازیکن سابق شهرخودرو در خصوص فصل پرفراز و فرود این تیم در لیگ بیستم خاطرنشان کرد: سال گذشته این تیم شرایط خوبی را نداشت و از نظر مالی و مدیریتی شهرخودرو با بحران روبه رو شده بود. ابتدا تیم در اختیار آقای حمیداوی بود و بعد از آن اختیار تیم را به هیات فوتبال دادند. این جا به جایی ها تاثیر خود را روی تیم گذاشت و  تمرکز ما را بر هم زد و شرایط جالبی نداشتیم و همین موضوع باعث می‌شد دو بازی نتیجه بگیریم اما بعد از آن نتیجه نمی‌گرفتیم. با این حال به نظر من نتایج خوبی را گرفتیم. 

بازیکن فجرسپاسی در خصوص حضور این تیم بعد از 8 سال در لیگ برتر اظهار داشت: فجر یکی از تیم های خوب و با ریشه ایران است و همواره نقش پررنگی در بازیکن سازی داشته است. خدا را شکر اکنون شرایط تیم کاملا خوب است و نزدیک به 4 هفته بازیکنان در شیراز تمرینات بندسازی انجام دادند من نیز از اواسط این تمرینات به تیم ملحق شدم. اکنون از شرایط بندسازی خارج شدیم و در تهران اردو زدیم و به دنبال برگزاری چند بازی دوستانه برای بالا بردن آمادگی خود و حضور بهتر در لیگ برتر هستیم.

وی افزود: این تیم بعد از چند سال در لیگ برتر حضور دارد و قطعا با توجه به سابقه ای که دارد نگاه ویژه ای به این تیم خواهد شد. هدف ما تنها ماندن در لیگ برتر نیست و ما به دنبال آن هستیم تا در لیگ بیست و یکم پدیده مسابقات باشیم و به دنبال کسب یک رتبه خوب  در لیگ برتر هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز