خبرگزاری کار ایران

رمضانی: این فصل انگیزه و تمرکز بیشتری دارم / به آغاز لیگ امیدوار هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۳۱۱

مهاجم تیم استقلال تهران درباره شرایط تمرینات و آمادگی بازیکنان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، آرمان رمضانی پس از جلسه تمرینی امروز آبی پوشان به خبرنگاران گفت: خداراشکر شرایط خوب است و بعد از بازی با الهلال شرایط یک مقدار بد بود ولی کم کم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و به آغاز لیگ امیدوار هستیم. 

رمضانی درمورد اینکه شیوه تمرینی تیم تغییر کرده است یا خیر، گفت: کادرفنی با مشورت آقای مجیدی و آقای پین تمرینات جدیدی را ایجاد کرده‌اند و برای فصل جدید شرایط جدیدی داریم.

مهاجم استقلال درمورد وضعیت زمین تمرین گفت: در سایپا هم با آقای طاهری کار کردیم، زمین تمرین به آن صورت که باید خوب نیست و به امید خدا یک زمین بهتر داشته باشیم چون روی عملکرد بازیکنان در مسابقه هم تاثیرگذار خواهد بود.

رمضانی درمورد عیب اصلی زمین تمرین انقلاب گفت: زمین متاسفانه خیلی سفت است و چاله هم دارد که درصد مصدومیت و آسیب را بالا می‌برد. ضرب توپ هم در این زمین‌ها سخت است چون توپ زیاد بالا می‌آید.

او درمورد اینکه برای دومین فصل در استقلال چه برنامه‌ای دارد، گفت: صد در صد در نیم فصل به خاطر جابجایی و حاشیه و عدم تمرکز دیرتر با تیم هماهنگ شدم ولی امسال انگیزه بسیار بالایی داریم و آرامش بیشتری هم دارم. از ابتدای فصل در کنار تیم هستم و این تمرکز بیشتری را ایجاد کرده که پرقدرت برای فصل جدید می‌رویم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز