خبرگزاری کار ایران

واکنش ستاره یونایتد به خراب شدن پنالتی و شکست مقابل استون ویلا

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۰۷۹

برونو فرناندز از هواداران منچستریونایتد پس از شکست مقابل استون ویلا عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد شب گذشته در دیدار مقابل استون ویلا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. یونایتد در این مسابقه با یک ضربه پنالتی شانس کسب تساوی در این بازی را از دست داد و برونو فرناندز موفق نشد یک امتیاز را برای هم تیمی‌هایش در اولدترافورد به ارمغان بیاورد.

فرناندز پس از این پنالتی خطاب به هواداران یونایتد نوشت: "هیچ کس بیشتر از من از دست دادن پنالتی و شکست متعاقب آن ناامید نیست. من همیشه مسئولیت‌های خود را بر عهده گرفته‌ام و همیشه آن‌ها را تحت فشار در لحظاتی مانند این پذیرفته‌ام. امروز، من شکست خوردم اما من یک قدم جلو رفتم و با همان جاه طلبی و مسئولیت با چالش روبرو شدم که در بسیاری از موارد دیگر، توپ وارد دروازه می‌شد.

انتقاد و نظرات متضاد بخش بزرگی از فوتبال است. من آموخته‌ام که با آن زندگی کنم، حتی از آن‌ها برای پیشبردم استفاده می‌کنم و من همه این‌ها را بخشی بسیار مهم از تعهد خود می‌دانم که هرگز از تلاش برای پیشرفت دست برندارم و به بهترین بازیکنی که ممکن است باشم تبدیل شوم.

امروز من بار دیگر مسئولیتی را که تقریباً از زمان پیوستن به یونایتد به من سپرده شد، بر عهده گرفتم و هر زمان که از من خواسته شود، بدون هیچ ترس و هراسی دوباره آن را بر عهده می‌گیرم. مهمترین چیز برای من این است که با هم پیروز شویم و همیشه تمام تلاش خود را می‌کنم تا به هم تیمی‌هایم و باشگاه کمک کنم تا بهترین باشند.

من بازیکنی هستم که همه چیز را در زمین اجرا می‌کنم، با تمایل و تعهد زیاد. و این همان کاری است که من به انجام آن ادامه خواهم داد. از حمایت شما بعد از سوت پایان بازی متشکرم! شنیدن این که شما در ورزشگاه نام من را می‌خوانید بسیار احساسی بود ... من برای قوی‌تر برمی‌گردم، زیرا این‌ها استانداردهایی است که من خودم آن را رعایت می‌کنم اما بیشتر از همه برای هم تیمی‌هایم و هوادارانمان که همیشه از ما حمایت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز