خبرگزاری کار ایران

توضیحات کادر پزشکی تیم ملی فوتبال بانوان در آستانه بازی با اردن

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۴۵۳

کادر پزشکی تیم ملی فوتبال بانوان تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا بازیکنان با سلامت کامل در دیدار برابر اردن به میدان بروند.

به گزارش ایلنا، پردیس نفرزاده، فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال بانوان درباره شرایط بازیکنان گفت: کارهای درمانی و فیزیوتراپی بازیکنان بعد از هر تمرین و پیش از هر مسابقه روی آنها به دقت انجام می شود. همچنین گزارش های لازم درباره آسیب های بازیکنان روزانه به مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی ارائه می شود. سعی من به همراه دکتر فهیمی پور این است که آمادگی بازیکنان را به حداکثر رسانده و مصدومیتها را به حداقل برسانیم تا کادر فنی با فراق خاطر نسبت به انتخاب ترکیب خود اقدام کند.

وی در ادامه اضافه کرد: در بازی برابر بنگلادش چند مصدوم داشتیم که کارهای بازتوانی آنها را شروع کرده و در کنارش تغذیه و ریکاوری ملی پوشان را انجام داده ایم. یکی و دو بازیکن دچار کشیدگی عضلات داخلی ران و گرفتگی ساق پا شده اند. کادر پزشکی تلاش می کند تا با کارهای بازتوانی، اقدامات اولیه درمانی را انجام دهد تا بازیکنان با سلامت کامل در دیدار برابر اردن به میدان بروند.

فیزیوتراپ تیم ملی بانوان در پایان ضمن تشکر از کمیته پزشکی فدراسیون گفت: خوشبختانه همه بچه ها از وضعیت سلامت کامل برخوردار بوده و روند ریکاوری و بازتوانی آنها با تجهیزات مناسبی که کمیته پزشکی فدراسیون در اختیار ما قرار داده است، همچنان ادامه دارد و با بکارگیری دستگاههای گیم ریدی، فیزیوتراپی، الکتروتراپی، درمان های دستی، تمرین درمانی و سایر درمان های موثر کمک می کنیم تا بازیکنان از نظر عدم توانایی در مسابقه فردا مشکل نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز