خبرگزاری کار ایران

سعادتمند نابودگر این باشگاه بود؛ صحبت های محمود فکری عین واقعیت است

فریادشیران: اختلافی با مجیدی نداریم / دوستان استقلالی سکوت کنید تا تیم سر و سامان بگیرد!

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۲۴۵

معاون اجرایی باشگاه استقلال تهران درمورد شایعات پیرامون باشگاه و استعفای احمد مددی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، خبرنگاران امروز پس از ورود به باشگاه استقلال تهران با ناصر فریادشیران به عنوان معاون اجرایی باشگاه گفتگو کردند که مشروح صحبت‌های او در ادامه می‌آید:

* همانطور که می دانید، در چند ساعت اخیر اخبار خیلی زیادی از باشگاه بیرون آمده و اصلی ترین خبر درباره استعفای آقای مددی است. ماجرا به کجا رسید و این استعفا مورد پذیرش هیئت مدیره و وزیر ورزش قرار گرفت یا نه؟

فریادشیران: روز گذشته آقای مددی جلسه ای با آقای دکتر سجادی وزیر ورزش داشتند و استعفای خود را به صورت کتبی در اختیار هیئت مدیره و دکتر سجادی قرار دادند. قرار شده است تا راجع به استعفای ایشان تصمیم گیری شود.

* امروز سیاوش یزدانی به ساختمان باشگاه مراجعه کرد. این در شرایطی است که درباره بحث سربازی آقایان یزدانی و مرادمند صحبت هایی مطرح شده است. دلیل حضور سیاوش یزدانی را می شود از زبان شما بشنویم؟ بحث فسخ قرارداد آنها مطرح نیست؟

فریادشیران: سوال بعدی! اگر مشکلی باشد به شما می گویم. فعلا بحث فسخ مطرح نیست.

* شما یا مدیران باشگاه یا سایر مسئولان با آقای فرهاد مجیدی در تماس هستید؟ قرار شد ایشان تشریف بیاورند چون گفته اند قرار است فردا تمرین برگزار شود.

فریاد شیران: بله فردا تمرین برگزار می شود.

* با حضور کلیه مربیان تیم؟

فریاد شیران: بله.

* در مورد آقای مجیدی صحبت می کنید؟ آیا اختلافات برطرف شده است؟

فریادشیران: هیچ اختلافی وجود ندارد. اختلافات در پیج های فیک هواداری ارتش سایبری است!

* درخشش شب گذشته مهدی قایدی بر شدت این مسائل افزود. به نظر شما آیا قایدی باید به فروش می رفت یا می توانستید برای فصل آینده یا حداقل دیدار برابر الهلال او را حفظ کنید؟

فریادشیران: فروش و انتقال آقای قایدی یک اتفاق خیلی میمون و بزرگی بود. می توانم بگویم که بالاترین مبلغ قرارداد انتقال یک بازیکن ایرانی به خارج از کشور بود. من به نوبه خودم به هیئت مدیره و آقای دکتر مددی تبریک می گویم. خیلی از مشکلات مالی از فروش قایدی مانند تمام دنیا و همه باشگاه های دنیا حل شد. این کار مورد تأیید سرمربی تیم بود. به آقای قایدی هم تبریک می گویم بخاطر گل های خیلی خوبی که دیشب زده اند.

* در مورد اردوی شما در دبی گفته شده بود 250 هزار دلاری که عنوان شده، رقم خیلی کمتر از اینها بوده و شائبه هایی ایجاد شد. آیا شما این مسئله را تأیید می کنید؟

فریادشیران: این حواشی است و اصلا صحت ندارد. خود آقای مددی قرارداد بستند. بهترین هتل، بهترین امکانات، محل تمرین و هواپیمای چارتر، آن هم 8 روز قبل از بازی با الهلال. فکر نمی کنم در گذشته در باشگاه استقلال چنین اتفاقی افتاده باشد.

* گفته می شود که دوستان آقای مجیدی در پرداخت این هزینه کمک کرده اند.

فریادشیران: اصلا. چنین چیزی صحت ندارد.

* چه زمانی مشخص می شود که با استعفای آقای مددی موافقت می شود یا مخالفت؟

فریادشیران: این دیگر تصمیم وزیر محترم ورزش و هیئت مدیره است.

* این در حالی بود که هواداران استقلال روز گذشته مقابل ساختمان وزارت ورزش اعتراض داشتند و این خبر بیرون آمد. یک سری از هواداران معتقدند این موضوع استعفا به این دلیل مطرح شده تا جو کمی آرام شود. پس شما زمان دقیق آن را نمی دانید؟

فریادشیران: آن تجمع، مانند تجمعات دیگر توسط ارتش سایبری انجام شده است. همان افرادی که از لوگو و برند با ارزش باشگاه استقلال استفاده می کنند، تبلیغات می گیرند، درآمد خاص دارند و فکر می کنم اگر تمام اینها را جمع کنید، 20، 30 نفر نمی شود. جالب است، من خودم زمانی که در آکادمی استقلال بودم که پیجی به نام آکادمی باشگاه استقلال وجود دارد. ایشان در بدو ورودم به انتقاد کرد که چرا فلان بازیکن را نگرفتیم و چرا بازیکن نوجوانان را ول کردید. من در اینستاگرامم پرسیدم شما کی هستید؟ شما مجوز وزارت ارشاد دارید؟ شما از باشگاه مجوز دارید؟ پاسخ داد نه، ما هوادار هستیم و پیج داریم و فلان داریم. جالب است که این پیج های هواداری که این ارتش مجازی را علیه مدیریت باشگاه درست کرده اند، اینها منافع مالی دارند و از طریق افرادی به اینها شارژ مالی می شود و متأسفانه تجمعاتی که می بینید، کاملا در اتاق های فکر هماهنگ شده است. می توانم بگویم بعضی از اعضای هیئت مدیره سابق در این کار دخالت دارند و در اتاق های سیاه و تاریک، برای استقلال نقشه می کشند.

* در حال حاضر دغدغه کادر فنی جذب مهاجم خارجی است و قبل از بازی با الهلال آقای ملکیان قول داده بود که یک مهاجم خارجی حرفه ای جذب خواهد شد اما تا کنون هیچ اقدامی نشده است. در این مورد توضیح بدهید.

فریاد شیران: شیمبا جزو لیست آقای مجیدی بود و با مدیربرنامه های او 4 جلسه برگزار شد. شیمبا هنوز هم در ایران حضور ندارد و قبول نکرد. فولادی ها مبلغ شان را بالا بردند و حضور شیمبا در استقلال منتفی شد.

* قرار بود آقای مظلومی گزارشی در مورد اتفاقاتی که در دوبی رخ داد به مدیرعامل ارائه دهد. این گزارش ارائه شد؟

فریاد شیران: من بی اطلاع هستم.

* یکسری صحبت های حاشیه ای در دوبی شد. آیا این موضوعات را تایید می کنید؟

فریاد شیران: اطلاع ندارم!

* در مورد صحبت های آقای مددی در شبکه 5 فرشید اسماعیلی واکنش نشان داد و یکسری چت منتشر شد. آقای مجیدی هم اعلام کردند که به زودی مصاحبه می کنند. بعد از این اتفاقات آقای مددی با آقای مجیدی صبحتی داشتند و آیا سرمربی تیم به کار خود ادامه خواهد داد؟

فریاد شیران: آقای مددی و اعضای هیئت مدیره ریشه بازیکن سالاری را می خشکانند اما ارتش مجازی نمی گذارد. خدمات و رزومه آقای مددی در این مدت باید دیده شود. شما فراموش نکنید که پنجره نقل و انتقالاتی بسته است و باید پول تزریق شود. حرفه ای سازی باید انجام می شد تا بتوانیم بازیکنان را جذب کنیم. خیلی اتفاقات خوبی رخ داد. طلب آقای شفر، دیاباته، میلیچ و جباروف پرداخت شد. در همین چند روز اخیر آقای نامجو مطلق، حاجیلو، تبریزی، جباری، حیدری و چند بازیکن و مربی دیگر که از سال های قبل طلب داشتند، با آنها تسویه حساب شد. آقای جباری یا حیدری کجا بودند و چه سالی بازی کردند؟ یکی از اتفاقات خوب باشگاه جذب اسپانسر قبلی بود. با سالی 80 میلیارد خیلی از مشکلات باشگاه حل شد. آقای میری 105 میلیارد به باشگاه تزریق کرده و بنده از طرف هیئت مدیره و مدیرعامل از ایشان تشکر می کنم. هم اسپانسر و هم فروش قایدی خیلی از مشکلات مان را برطرف کرده است. بزرگترین بدهی که داریم به آقای استراماچونی است که برایش وکیل گرفتیم و کارهایش در حال انجام است. سعی ما این است که مبلغ اصلی را بدهیم ولی آنها شکایت کرده اند و وکلای ما دارند اقدامات لازم را انجام می دهند.

** در حال حاضر دغدغه کادر فنی جذب مهاجم خارجی است و قبل از بازی با الهلال آقای ملکیان قول داده بود که یک مهاجم خارجی حرفه ای جذب خواهد شد اما تا کنون هیچ اقدامی نشده است. در این مورد توضیح بدهید.

شیمبا جزو لیست آقای مجیدی بود و با مدیربرنامه های او 4 جلسه برگزار شد. شیمبا هنوز هم در ایران حضور ندارد و قبول نکرد. فولادی ها مبلغ شان را بالا بردند و حضور شیمبا در استقلال منتفی شد.

** قرار بود آقای مظلومی گزارشی در مورد اتفاقاتی که در دوبی رخ داد به مدیرعامل ارائه دهد. این گزارش ارائه شد؟

من بی اطلاع هستم.

** یکسری صحبت های حاشیه ای در دوبی شد. آیا این موضوعات را تایید می کنید؟

اطلاع ندارم!

** در مورد صحبت های آقای مددی در شبکه 5 فرشید اسماعیلی واکنش نشان داد و یکسری چت منتشر شد. آقای مجیدی هم اعلام کردند که به زودی مصاحبه می کنند. بعد از این اتفاقات آقای مددی با آقای مجیدی صبحتی داشتند و آیا سرمربی تیم به کار خود ادامه خواهد داد؟

آقای مددی و اعضای هیئت مدیره ریشه بازیکن سالاری را می خشکانند اما ارتش مجازی نمی گذارد. خدمات و رزومه آقای مددی در این مدت باید دیده شود. شما فراموش نکنید که پنجره نقل و انتقالاتی بسته است و باید پول تزریق شود. حرفه ای سازی باید انجام می شد تا بتوانیم بازیکنان را جذب کنیم. خیلی اتفاقات خوبی رخ داد. طلب آقای شفر، دیاباته، میلیچ و جباروف پرداخت شد. در همین چند روز اخیر آقای نامجو مطلق، حاجیلو، تبریزی، جباری، حیدری و چند بازیکن و مربی دیگر که از سال های قبل طلب داشتند، با آنها تسویه حساب شد. آقای جباری یا حیدری کجا بودند و چه سالی بازی کردند؟ یکی از اتفاقات خوب باشگاه جذب اسپانسر قبلی بود. با سالی 80 میلیارد خیلی از مشکلات باشگاه حل شد. آقای میری 105 میلیارد به باشگاه تزریق کرده و بنده از طرف هیئت مدیره و مدیرعامل از ایشان تشکر می کنم. هم اسپانسر و هم فروش قایدی خیلی از مشکلات مان را برطرف کرده است. بزرگترین بدهی که داریم به آقای استراماچونی است که برایش وکیل گرفتیم و کارهایش در حال انجام است. سعی ما این است که مبلغ اصلی را بدهیم ولی آنها شکایت کرده اند و وکلای ما دارند اقدامات لازم را انجام می دهند.

آقای عبدیان این آقای پلاستیک فروش! دوساعت تمام با من تماس گرفت و روزی که اینجا آمده بود به عنوان عضو امنای آکادمی باشگاه آمده بود. خدا خیرش بدهد این نابودگر باشگاه استقلال، آقای سعادتمند که باشگاه را به این حالت درآورد. الان باشگاه دارد به آرامش می‌رسد که ایشان، آقایان عبدیان، آقای نظری استوری می‌گذارند. ببینید آقای عبدیان یک مدتی آمده و دو میلیارد و نیم به استقلال پول داده ولی صدها هزار میلیارد تومان استفاده برده است. آقای نادری باید در کارخانه ایشان قرارداد ببندد؟ آیا یک بازیکن این فصل در هتل و کارخانه قرارداد امضا کرد؟ همه اینجا قرارداد بستند. اینجا باشگاه بزرگ استقلال است که سابقه و حرمت دارد. ارتش مجازی فعالیت می‌کند و پول تزریق می‌شود.

آقای محمود بابایی چه کاره است که می‌‌گویند 600 میلیون تومان بدهند تا تولید محتوا کنند. آقایان نهاد نظارتی این عملا دارد می‌گوید. ایشان چرا باید چنین صحبتی کند؟ ارتش مجازی همین است دیگر. آقای مددی باید چه کاری انجام می داده که انجام نشده است؟ قراردادهایی که آقای مددی بست برای اولین بار در ایران آپشن های کلین شیت و گل زدن و پاس گل و پنالتی گرفتن را برچید. یک مبلغ ثابتی است و به نسبت عملکرد در هر بازی پول می گیرد و همه با رضایت قرارداد بستند ولی اینجا جای بازیکن بی اخلاق نیست که علیه مدیریت و باشگاه استوری بگذارند.

فکر می‌کنید این آخرین مصاحبه شما به عنوان معاون اجرایی باشگاه است؟

آخرین؟ ما که نیامده‌ایم همیشه اینجا بمانیم. من سرباز استقلال هستم و تا زمانی که هستم سربازی می‌کنم و هیچ ادعایی ندارم. هر آمدنی رفتنی هم دارد اما آقای مددی در دوران مدیریت هیات مدیره سابق تنها بود و خیلی اذیت شد ولی آقای سلطانی فر حمایت کرد و الان هم آقای دکتر سجادی هستند و تصمیم قاطع را میگیرند امیدوارم که باشگاه بزرگ استقلال به دور از ارتش فحاش مجازی به آرامش برسد چون تمام این مشکلات باشگاه روی ارتش مجازی است. خواهشم از نهادهای نظارتی است؛ اینها بیست نفر هستم و منافع مالی دارند که بین کادرفنی و مدیر و بازیکن جنگ بیندازند. سود مالی می برند؛ آگاه و هوشیار باشید. گناه من و ملکیان و مددی چیست چون داریم سالم و باشرف کار میکنیم؟ نیامدیم که رانت کنیم و از کنار استقلال منابع ببریم. خیلی ها در این باشگاه ثروتمند شدند و چرا باید شماره من را در فضای مجازی پخش کنند که به من فحش ناموس بدهند. این واقعا انسانی است؟ هوادار ذهنیت‌اش را شست و شو می‌دهند و حتی علیه کادرفنی و سرمربی قرار می گیرند. امیدوارم نهادهای نظارتی در این مسائل ورود کنند. ما عبدالمالک ریگی را در آسمان دستگیر کردیم و به من ماموریت بدهند که در عرض یک هفته ارتش مجازی را دستگیر کنم. کسانی که از لوگوی استقلال سواستفاده می‌کنند را باید دستگیر کرد؛ یک خواننده رپ چه کاره است فحاشی ناموسی می‌کند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز