خبرگزاری کار ایران

پاسخ مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش به ادعاهای اولیایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۹۸۳

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به ادعاهای مطرح شده توسط کاظم اولیایی پاسخ داد.

محسن معتمدکیا در گفت‌وگو با ایلنا درباره ادعاهای مطرح شده توسط کاظم اولیایی اظهار کرد: ظاهراً آقای اولیایی تنها بخشهایی از مصاحبه آقای دکتر سجادی را تماشا کرده‌اند که باب میل‌شان بوده است. ایشان از وزیر ورزش انتقاد کرده‌اند که چرا درباره VAR حرفی نزده‌اند در حالی که این موضوع بارها در همین مصاحبه توسط وزیر مورد اشاره قرار گرفت و ایشان با استناد به گزارش فدراسیون فوتبال و به نقل از سرپرست فدراسیون از  ورود احتمالی این تکنولوژی به فوتبال ایران از نیم فصل دوم لیگ پیش‌رو خبر داد و از آن به عنوان «خبر خوب» در برنامه تلویزیونی «صف اول» یاد کرد.

وی افزود: عجیب‌تر اینکه آقای اولیایی دفاع وزیر ورزش از بیت‌المال و حقوق عامه را «دخالت در انتخابات» تفسیر کرده‌ است. مشخص نیست که چگونه آقای اولیایی به چنین تحلیلی رسیده‌ است! باورکردنی نیست آقای اولیایی با سالها سابقه در فوتبال کشور چنین صحبتی مطرح کند که در تضاد با خواست مردم در پیگیری این پرونده باشد. ایشان سعی می‌کند با استفاده از کلمات، واقعیت را طور دیگری جلوه بدهد و همه چیز را از دریچه انتخابات نگاه می‌کند و این اتفاقی است که با سابقه ایشان در فوتبال جور در نمی‌آید. 

وی افزود: آیا آقای اولیایی توقع دارد عالی‌ترین مقام ورزش کشور چشمانش را روی مشکلات عدیده در پرونده ویلموتس ببندد؟ مطلقا بنای وزارت ورزش فعلی این نیست و وزارت ورزش تا پایان به وظایف نظارتی خود عمل خواهد کرد. این انتظاری است که مردم از وزارت ورزش و دولت دارند و وزارت ورزش هم مردم را ناامید نخواهند کرد.

معتمدکیا خاطرنشان کرد: تاکید می‌کنم که دلیلی بر سکوت وزارت ورزش وجود ندارد و مردم انتظار دارند که وزارت ورزش نسبت به اتفاقات رخ داده در این پرونده طرف حق باشد. بر خلاف آنچه آقای اولیایی گفته وزارت ورزش هیچ نظری له یا علیه نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد و بهتر است ایشان به جای توصیه به وزیر ورزش که به عنوان فردی المپین نسبت به تمامی قواعد ورزشی آگاهی و اشراف دارند، طرف درست ماجرا که همان پیگیری حقوق عامه است، بایستد و هر چیزی را به انتخابات پیش‌روی فدراسیون گره نزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز