خبرگزاری کار ایران

اکبری: بازیکنان استقلال امشب باید جنگنده و هجومی بازی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۵۸۰

یدالله اکبری درباره بازی امشب استقلال مقابل الهلال گفت: بچه ها باید با تمام توان و محکم بازی کرده تا فرصت گل بیشتری نصیب تیم شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش؛ یدالله اکبری بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال تهران در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر (گروه مسابقات) درباره بازی امشب استقلال و الهلال گفت: این تیم یکی از تیم‌های بسیار قدرتمند آسیاست. ۲ بازیکن حرفه ای در خط جلو دارد. امشب یکی از بهترین بازی‌های غرب آسیا می‌تواند باشد. فکر می‌کنم استقلال هم با بازیکنان خوبی که گرفته و اگر در بازی امشب خودشان باشند قطعا برنده مسابقه است چرا که همیشه دیدار این دو تیم پایاپای بوده است.

وی درباره جدایی بازیکنان اساسی از استقلال افزود: فرهاد مجیدی بازیکنان شایسته ای را جذب کرده است. قطعا مشکلاتی به وجود خواهد آمد چرا که بازیکنان جدید تا به حال در کنار بقیه اعضای تیم بازی نکردند. به هر حال بازیکنان خوبی بودند که به این تیم بزرگ دعوت شدند. بازی مهمی را پیش رو داریم و تیم حریف هم قوی است ولی استقلال هم دست و پا بسته نیست و همیشه با این تیم خوب بازی کرده است. مخصوصا با این عرب‌ها همیشه فیزیکی و جنگنده بازی کردیم. امیدوارم امشب برنده میدان باشیم.

یدالله اکبری با اشاره به نوع بازی استقلال اظهار کرد: چون تیم رقیب بازیکنان حرفه ای دارد نباید در مقابل آن تدافعی بازی کرد. استقلال هم همیشه حمله ای بازی کرده است. چرا که استقلال هم تیم بزرگی در آسیا است و الهلال هم با وجود بازیکنان قوی از ما ترس دارد. اگر عقب بیاییم قطعا کار برای ما سخت خواهد شد. من در برابر این تیم بازی کردم و گل هم زدم و از قدیم هم دارای بازیکنان خوب بودند. امشب هم بچه ها باید با تمام توان و محکم بازی کرده تا فرصت گل بیشتری نصیب تیم شود. بازیکنان حتما باید امشب دونده باشند.

او در پایان تصریح کرد: باید یک بازیکن بازی ساز امسال تیم می‌گرفت. تیم استقلال همیشه همچین بازیکنی را داشته است. امین قاسمی بازیکن خیلی خوبی است و قطعا امشب تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز