خبرگزاری کار ایران

مجیدی: بازیکنان استقلال فردا با تمام وجود بازی می‌کنند / چه فرقی بین بازیکنان سوریه و الهلال وجود دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۰۵۵

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی مقابل الهلال عربستان درباره این مسابقه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از مصاف با الهلال عربستان اظهار داشت: اول خدمت همه دوستان سلام عرض می‌کنم. خیلی خوشحالم که در باشگاه الوصل هستم. خاطرات بسیار خوبی با این باشگاه دارم. از همه مهمتر با آدم های بسیار خوبی مانند کاپیتان راشد بولحول مدیر باشگاه الوصل کار کردم. تشکر ویژه از باشگاه الوصل می‌کنم. این یک هفته‌ای که ما در باشگاه الوصل بودیم تمام امکانات را در اختیار ما گذاشتند. با ما کمال همکاری را کردند.

او در مورد بازی فردا گفت: ما خیلی خوب می دانیم که بازی بسیار سختی داریم. از نظر من تیم الهلال بهترین تیم عربستان است. ما سعی کردیم که در هفته گذشته روی تمام نقاط تیم عربستانی کار کنیم. امیدوارم که فردا بتوانیم فردا بازی خوبی انجام بدهیم. باید روراست یک مشکل را بگویم که با کارشکنی های زیاد و مشکلات به این بازی رسیدیم ولی خیلی قاطعانه به هواداران استقلال این پیام را می دهم مطمئن باشد که بازیکنان تیم با تمام وجود فردا برای تیم استقلال و هواداران استقلال بازی خواهند کرد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که دروازه بان تیمش به کرونا مبتلا شده به خبرنگار عربستانی پاسخ داد: در مورد مشکلات تیم نه تنها خودم بلکه بازیکنان تیم این تصمیم را گرفته ایم که اصلا به مشکلات فکر نکنیم و تمرکز ما روی بازی فرداست. سوال های زیادی در ذهن ماست که بدون جواب است. دوره مقدماتی بازی ها در عربستان برگزار شد و ما در گروه بسیار سختی بودیم. من همانجا هم از فدراسیون فوتبال عربستان تشکر کردم، بازی را به بهترین نحو ممکن انجام دادند و ما با زحمت بازیکنان به عنوان تیم اول صعود کردیم. الان حق ماست که در خانه خودمان بازی کنیم. حال چرا اینکه در ایران بازی نمی‌کنیم، جوابش را من نمی‌دانم. 10 روز پیش تیم ملی سوریه در ایران بازی کرده، چه فرقی بین بازیکنان سوریه و الهلال وجود دارد؟ ما دوبی را انتخاب کردیم که ایرانیان زیادی را دارد ولی بازی فردا هم بدون تماشاگر است. اگر فردا بازی را برنده باشیم دور بعدی دوباره در عربستان است. دلیلش را نمی‌دانم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز