خبرگزاری کار ایران

جوابیه باشگاه تراکتور به اظهارات نماینده ورزقان در مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۶۵۳

باشگاه تراکتور طی بیانیه‌ای به مطلب منتشر شده در صفحه اینستاگرام «الهوردی دهقان» واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا و به قنل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پیرو انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی، باشگاه تراکتور جوابیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

باسمه تعالی

مطلب منتشر شده در صفحه اینستاگرام الهوردی دهقان در واکنش به گفتگوی «محمدرضا زنوزی مطلق» با رادیو ورزش، برهانی بر اثبات اظهارات مالک باشگاه تراکتور بود که عموم مردم از واقعیت و نیت ایشان آگاه شدند.

حجم سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی آقای محمدرضا زنوزی مطلق به‌عنوان فعال و کارآفرین بخش خصوصی در عرصه صنعتی و اقتصادی و همچنین توجه ایشان به مسؤولیت‌های اجتماعی و فرهنگی طی دو دهه اخیر موضوعی مبرهن است که لزومی به تشریح آن نیست و عموم مردم از آن آگاه هستند، حال بهتر آن است که آقای دهقان نیز دستاوردهای خود طی ادوار نمایندگی مجلس برای مردم و منطقه محروم ورزقان را بیان کنند. اینکه عایدی فعالیت ایشان در کسوت نمایندگی مجلس برای مردم وارسته ورزقان چه بوده است.

نکته قابل تأمل دیگری که در گفتگوی مالک باشگاه تراکتور با رادیو ورزش نیز به آن اشاره شد، موضوع عدم ارایه هرگونه درخواست کتبی یا شفاهی از سوی مدیران عالی شرکت ملی مس به هلدینگ دریک به‌عنوان مالک باشگاه تراکتور جهت خرید این باشگاه است. جالب آن است که برخلاف ادعای ایشان، شرکت ملی مس پیش‌تر طی اطلاعیه‌ای علناً هرگونه تمایل به خرید امتیاز باشگاه تراکتور را تکذیب کرده است. حال باید این سوال را از آقای دهقان داشت که به‌راستی نیت و هدف ایشان از موج‌سواری‌ و بازی با احساسات پاک میلیون‌ها هوادار عاشق تراکتور چیست؟  

البته پاسخ این سوال را می‌توان در نظرات مردم ذیل مطلب انتشار یافته در صفحه ایشان مشاهده کرد.

از سوی دیگر، جالب است که آقای دهقان طی مصاحبه‌ای در سال ۱۳۹۲ صراحتاً با تیمداری شرکت ملی مس مخالفت کرده و علیه این امر موضع گرفته و خواستار عدم باشگاهداری مس‌سونگون بودند، حال دلیل این تغییر دیدگاه ایشان چیست؟

درخصوص ادعای آقای الهوردی دهقان درباره دارایی و سرمایه شخصی مالک باشگاه تراکتور نیز، صرفاً به ذکر این موضوع اکتفا می‌شود، با وجود اینکه هر گونه سرمایه گذاری در خارج از کشور هیچ منع قانونی ندارد، امّا اگر ایشان و یا هر شخص دیگری، نه‌تنها خارج از ایران، بلکه خارج از خطه همواره سرافراز آذربایجان، دارایی و سرمایه‌ای به نام شخص آقای محمدرضا زنوزی مطلق و یا خانواده و حتی اقوام درجه دو ایشان، سرمایه‌ و هر نوع دارایی شناسایی کردند، آقای زنوزی آمادگی خود جهت انتقال سند آن دارایی به‌نام ایشان و هر مدعی دیگر را اعلام می‌دارد.

در همین راستا، اقدام قانونی جهت پیگیری قضایی ادعاها و تهمت‌های مطرح شده از سوی آقای الهوردی دهقان در دستور کار قرار گرفته است تا شفاف سازی کامل در این رابطه صورت گیرد.

خوش بُود گر محک تجربه آید به میان

تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز