خبرگزاری کار ایران

ستاره هلندی قربانی انتقال رونالدو به منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۳۷۵

مدیربرنامه بازیکن هلندی تیم منچستریونایتد بازگشت کریستیانو رونالدو را یک اتفاق بد می‌داند.

به گزارش ایلنا، در میان اظهارنظرات متفاوت پیرامون بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، مدیربرنامه بازیکن هلندی این اتفاق را یک خبر بد می‌داند.

گیدو آلبرز ، نماینده ون دبیک درباره آینده این بازیکن که شایعاتی درمورد جدایی‌اش مطرح شده بود، توضیح می‌دهد: "سولسشر به او گفت که آنها در سیستم دیگری بازی خواهند کرد [فصل گذشته]. در پنج بازی اول این بازی اشتباه پیش رفت و در پایان فصل ما به این نتیجه رسیدیم که او به سختی بازی خواهد کرد. کریستیانو روز جمعه به تیم آمد که می دانستیم برای ما خبر بدی است. پوگبا در سمت چپ بازی می‌‌کند و با آمدن کریستیانو، این به معنای بودن یک بازیکن دیگر در خط میانی است و پوگبا از سمت چپ دور می شود. ما با سولسشر و هیئت مدیره گفتگو کردیم. ما ابتکار عمل را برای پیدا کردن یک باشگاه به دست آوردیم و جستجوی ما در اورتون به پایان رسید.

ما با مارسل براندز و فرهاد مشیری مذاکره کردیم. دوشنبه شب [قبل از موعد مقرر بسته شدن پنجره] با سولسشر و باشگاه تماس گرفتیم و به ما گفتند که انتقال مورد بحث نیست و او باید صبح روز بعد خودش را به تمرین معرفی کند. دیدگاه فعلی این است که ما اعلام کردیم دونی بازیکن جام کارابائو یا بازیکنان جام حذفی نیست و فقط در بازیهای اروپایی بازی نمی کند.

دونی برای بازی در لیگ برتر به انگلیس رفت. دونی در تابستان بسیار سخت کار کرد. او فقط هفت روز مرخصی داشت. بقیه تابستان او تمرین کرد تا به بهترین شکل برسد. او کاملاً آماده است. حالا او باید شانس خود را دریافت کند و اگر یونایتد شانس دادن به او را نپذیرد. ما در مورد مرحله بعدی روی میز خواهیم نشست، این استراتژی من و دونی است  و حاضر مشخص است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز