خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرخودرو علیه سرمربی سابق:

رحمتی فکر می‌کند می‌تواند مثل دوران بازی‌اش رفتار کند/ شما اسطوره هستید بچه‌گانه برخورد نکنید/ آقایان رضایت نعمتی و قاسمی نژاد را از قبل داده بودند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۱۳۲

با تغییرات ایجاد شده در باشگاه شهرخودرو، اکنون مدیرعامل این باشگاه انتقادات تندی را متوجه مهدی رحمتی کرده است.

مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه شهرخودرو خراسان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حواشی این روزهای این تیم بیان کرد: ابتدا بگویم نام این تیم شهرخودرو است و دادستانی طی نامه ای که به فدراسیون فوتبال داده بود از آنها خواست تا مشخص شدن وضع مالکیت این تیم مدیریت این تیم بر عهده هیات فوتبال مشهد باشد و قرار نبود که اسم تیم عوض شود و بازیکنی جا به جا شود تنها مدیریت باشگاه به هیات فوتبال واگذار شد تا وضعیت باشگاه مشخص شود اما متاسفانه آقایان هرکاری خواستند کردند. الان که تیم را پس گرفتیم با مهدی رحمتی و چند مربی دیگر برای انتخاب سرمربی تیم صحبت کردیم و در نتیجه با توجه به شرایط با رضا مهاجری به توافق رسیدیم و ایشان به عنوان سرمربی تیم انتخاب شدند.

وی افزود: برخی در این میان شیطنت کردند و اعلام کردند بازیکنان ما سرباز هستند و می‌خواهند جدا شوند و به فجر بروند. من در تماسی که با آقای فلاح داشتم ایشان کاملا حرفه ای برخورد کردند و اعلام کردند تا زمانی که رضایت شما نباشد با هیچ یک از این بازیکنان را به خدمت نخواهیم گرفت. از طرفی او با ما قرارداد دارد و طی صحبت های که انجام شد قرار شد عرفان معصومی از فردا در تمرینات ما حاضر شود. من فقط متاسف هستم برای یک سری آدنم که دلالی می‌کنند و با سرنوشت این بازیکنان بازی می‌کنند.

معمایی در مورد علت قطع همکاری با مهدی رحمتی نیز گفت: نه تنها مهدی رحمتی بلکه افراد دیگری که با حمایت آقای حمیداوی آمدند و در تیم کار کردند علیه ایشان موضع گرفتند و حرف زدند در حالی آنها کارمند وی بودند و اتفاقاتی افتاد که به هیچ وجه اخلاقی نبود. مشکلاتی که برای حمیداوی رخ داد فوتبالی نبود و مربوط به کار و تجارت ایشان بود. ایشان را آزاد کردند و مشکلاتی بوده که به امید خدا رفع می‌شود و در تیم دخالت نمی‌کنند و هیات مدیره تعیین کردند و کار به دست آنها و بنده انجام می‌شود. خدا را شکر شرایط نرمال است و مهاجری نیز برنامه خود را به ما داده و همه ما برای موفقیت شهرخودرو در تلاش هستیم.

وی در مورد اینکه فصل نقل و انتقلات رو به اتمام است و همین موضوع برای هواداران نگرانی ایجاد کرده است گفت: متاسفانه آقایان برخی از بازیکنان را فروختند آنها هم با مبالغ و قراردادهای عجیب و غریب. از قبل با جدایی امین قاسمی نژاد و علی نعمتی موافقت کردند و رضایت جدایی آنها را داده بودند و ما هرکاری برای ماندن آنها کردیم نشد. بازیکنی که روحیه ندارد نمی تواند برای تیم بازی کند و ما مجبور شدیم رضات نامه انها را صادر کنیم. از طرفی با توجه به قولی که مهدی رحمتی به آنها برای جدایی داده بود با توجه به احترامی که برای ایشان قائل بودیم از موضع خود کوتاه آمدیم و موافقت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما دیر سرمربی تیم را انتخاب کردیم تنها بخاطر رحمتی بود چون ابتدا دوست داشتیم با ایشان صحبت کنیم. اما متاسفانه به جای اینکه با واقعیت ها برخورد کنیم تنها به دنبال جنجال و حاشیه هستیم. این خیلی زننده است شما 5 دقیقه در اتاق معاون آقای حمیداوی بنشینید و فیلم بگیرید و بگوید من آمدم اما کسی نبود. اینها یک سری اتهامات واهی است و با واقعیت دور است. من توصیه میکنم آقای رحمتی اگر می‌خواهد در عرصه مربیگری موفق باشد باید برخوردهای که در زمان بازی آقای قلعه نویی و کی‌روش با او داشتند را کنار بگذارد. این کارها بچه گانه است شما اسطوره هستید من فکر نمی‌کردم اینگونه برخورد کنند. جایگاه شما عوض شده و حالا مربی هستید باید پخته تر عمل کنید. هیچکس حاضر نبود از شما استفاده کند و به شما اعتماد کند ولی آقای حمیداوی از شما حمایت کرد.

رحمتی فکر می‌کند می‌تواند مثل دوران بازی‌اش رفتار کند/  شما اسطوره هستید بچه‌گانه برخورد نکنید/ آقایان رضایت نعمتی و قاسمی نژاد را از قبل داده بودند

وی در پایان در مورد احتمال جدایی برخی از بازیکنان این تیم گفت: ما به هیچکس رضایت نامه نمی‌دهیم و از حالا همه چیز در اختیار رضا مهاجری است و با توجه وجود از ایشان حمایت میکنیم. در خصوص انتصاب‌های صورت گرفته در باشگاه هم تا این لحظه حکم آقای رضا مهاجری به عنوان سرمربی اعلام شده و همچنین آقای رجب زاده به عنوان مسوول رسانه‌ای باشگاه. ما تلاش خواهیم کرد تا تیمی در خور شان باشگاه و مردم شریف مشهد در لیگ شکل دهیم و امیدواریم این اتفاق با همکاری و هماهنگی بین اعضا رخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز