خبرگزاری کار ایران

برای حضور در رقابت های کشتی قهرمانی جهان

مرحله نخست تمرین آزادکاران دیروز به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۱۱۶

مرحله نخست تمرین آزادکاران برای حضور در رقابت های کشتی قهرمانی جهان، دیروز (جمعه) به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان طی روزهای 10 تا 13 مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار می شود و به همین منظور تمرینات تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از روز 30 مردادماه زیر نظر کادر فنی جدید آغاز شده است.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد نحوه تمرینات کشتی گیران گفت، با توجه به اینکه برای اولین بار در طول تاریخ 60 روز پس از المپیک رقابت های جهانی برگزار می شود، می بایست برای سه گروه برنامه ریزی و طراحی تمرین می کردیم. یک دسته کشتی گیران حاضر در المپیک، یک دسته کشتی گیران حاضر در رقابت های جهانی جوانان که اواخر مردادماه برگزارشد و یک دسته نیز سایر کشتی گیران  و همچنین در مدت اردوی اول نیز چرخه ی انتخابی را رعایت و رقابت های درون اردویی را برگزار می کردیم که خدا را شکر مسابقات انتخابی برگزار شده و تمرینات نیز با توجه به نکاتی که اعلام شد، درحال پیگیری است.

وی تصریح کرد: مرحله ی دوم اردوی ما از روز 15 شهریورماه آغاز می شود و امیدوارم در فاصله ی کمتر از یک ماه به رقابت های جهانی بتوانیم تیم را آماده ی حضور در این مسابقات مهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز