خبرگزاری کار ایران

پیام احساسی رونالدو به علی دایی؛ از شهریار سپاسگزارم این رکورد را حفظ کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۵۵۱

رونالدو نسبت به شکستن رکورد علی دایی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن دو گل مقابل ایرلند در مقدماتی جام جهانی 2022، به رکورد 111 گل ملی رسید و از علی دایی اسطوره ای عبور کرد.

حالا اعجوبه پرتغالی با انتشار پستی در اینستاگرام رسمی خود، به طور ویژه از علی دایی هم تشکر کرد: حتی نمی توانم حسم را در قالب کلمات بیان کنم! مملو از احساسی هیجان انگیز هستم! بزن بریم پرتغال! بزن بریم!

 از تمام رکورد هایی که در طول کارنامه ام شکسته ام - و خوشبختانه چندین رکورد بوده است - این رکورد برای من بسیار خاص بود و قطعاً در ردیف دستاوردهایی است که خیلی باعث افتخارم می شود.

 قبل از هرچیز، به خاطر اینکه هر بار پیراهن تیم ملی کشورم را به تن می کنم، لحظه خاصی است و می دانم که از پیراهن پرتغال دفاع می کنم و به دنیا نشان می دهم که مردم پرتغال چگونه هستند. دوماً، به خاطر اینکه رقابت های ملی همیشه تأثیر بسیار زیادی روی من داشته اند و من هر تابستان با تماشای بازی های الگوهایم در رقابت های یورو و جام های جهانی بزرگ شده ام و دیده ام که چگونه برای پرچم کشورشان بازی می کنند. اما در نهایت و مهم تر از همه، زدن 111 گل با پیراهن تیم ملی یعنی 111 بار چنین لحظاتی مثل امشب در ورزشگاه آلگارو تجربه کرده ایم؛ لحظاتی که اتحاد جهانی را به همراه دارد و میلیون ها میلیون هوادار پرتغالی را هم در سراسر جهان خوشحال می کند. به خاطر آنها، هر نوع فداکاری، ارزشش را دارد.

 دلیل دیگری که باعث می شود بیش از پیش قدردان این دستاورد و رکورد باشم، به خاطر علی دایی است که سطح استاندارد ها و انتظارات را به قدری بالا برده که حتی من هم گاهی اوقات با خودم فکر می کردم که ممکن است هرگز به او نرسم. به "شهریار" بابت سال ها حفظ این رکورد تبریک می گویم و از اینکه هر بار گلزنی کردم و به این رکورد برجسته نزدیک و نزدیک تر شدم، احترام بسیار زیادی به من نشان داد، از او تشکر می کنم.

 ممنون پرتغال. از تمام هم تیمی ها و حریفانی که این ماجراجویی و مسیر را فراموش نشدنی تر کردند تشکر می کنم. امیدوارم طی سال های آینده نیز همدیگر را داخل زمین بیشتر ببینیم! هنوز پرونده را نمی بندم...

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز