خبرگزاری کار ایران

رونالدو: فرگوسن مانند پدرم است / سولسشیر برای هر چیزی می‌تواند روی من حساب باز کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۳۹۸

کریستیانو رونالدو در یک گفتگو با دوربین باشگاه منچستریونایتد درمورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه منچستریونایتد که هنوز شاهد حضور کریستیانو رونالدو در انگلیس نیست، مصاحبه‌ای را با این ستاره پرتغالی که در اردوی تیم ملی حضور دارد ترتیب داد. رونالدو در این مصاحبه از هواداران یونایتد، رابطه با اوله گونار سولسشیر و نقش الکس فرگوسن در زندگی‌اش صحبت کرده است.

"خوب، همانطور که می دانید، من سابقه فوق العاده ای با این باشگاه شگفت انگیز دارم. من در 18 سالگی آنجا بودم و البته بسیار خوشحالم که بعد از 12 سال به خانه برگشتم. بنابراین واقعاً خوشحالم و مشتاقانه منتظر شروع اولین بازی خود هستم. "

"همانطور که همه می‌دانند، از زمانی که من در 18 سالگی با منچستریونایتد قرارداد امضا کردم، سر الکس فرگوسن کلید اصلی بود. به یاد دارم زمانی که من در اسپورتینگ لیسبون بودم و مقابل منچستر بازی می کردیم. سر الکس فرگوسن برای من مثل یک پدر در فوتبال است. او خیلی به من کمک کرد، چیزهای زیادی به من آموخت و به نظر من البته او نقش مهمی در رابطه ما داشت."

کریستیانو رونالدو در مورد سر الکس فرگوسن: "ما همیشه در تماس هستیم و او فردی باورنکردنی است. من واقعاً او را خیلی دوست دارم و او کلید اصلی من برای قرار گرفتن در موقعیتی بود که من دوباره قراردادی با منچستریونایتد امضا کردم. "

 "من فکر می کنم [حرکت به یونایتد] بهترین تصمیمی است که من گرفته ام. درست است به نظر من، من از یووه به منچستر نقل مکان کردم، این فصل جدیدی است. من بسیار خوشحالم و می خواهم دوباره ادامه دهم، تاریخ بسازم ، سعی کنم به یونایتد کمک کنم تا به نتایج عالی برسد، جام ها و شماره یک آنها را بدست آورد و چیزهای بزرگ را بدست آورد."

کریستیانو رونالدو در مورد سولسشیر: "خوب، ما با هم گپ زدیم اما مطمئناً من وقت خواهم داشت تا با او رو در رو صحبت کنم و بدانم که او چه انتظاری دارد.همانطور که می دانید من دو سال یا سه سال در یونایتد با او [سولسشیر] بازی کردم، بنابراین رابطه خوبی با او دارم اما اکنون با یک نقش متفاوت، من یک بازیکن هستم و او یک مربی."

"رابطه من با او (سولسشیر) عالی است و همانطور که قبلاً گفتم، من در منچستر هستم تا به تیم کمک کنم تا نتایج خوب را بدست آورد و مربی می تواند روی هر چیزی که می خواهد روی من حساب کند. بنابراین من برای همه چیز در دسترس هستم."

"هواداران کلید فوتبال هستند. در حال حاضر، با وجود همه استادیوم های پر از هواداران، مانند سال قبل ورزشگاه‌ها خالی نیست. هواداران، آنها کلید هستند و من بسیار خوشحالم."

"طرفداران منچستریونایتد، آنها خاص هستند، من می دانم، من به خوبی به خاطر دارم. من می دانم که آنها هنوز موسیقی من را می خوانند که باعث شادی من شده است و تعهد من این است که همه چیز را در زمین ارائه دهم. مانند گذشته، مثل همیشه این کار را انجام می دهم و سعی می کنم بهترین کار را انجام دهم، به تیم کمک کنم تا بتواند گل بزند، پاس گل بدهد، بازی ها را ببرد و امیدوارم خیلی زود آنها [طرفداران منچستریونایتد] را ببینم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز