خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی امارات: برای صعود به جام جهانی باید مبارزه کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۱۵۰

سرمربی هلندی تیم ملی امارات می‌گوید شاگردانش بدون توجه به سایر حریفان با تمرکز وارد هر مسابقه از مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی خواهند شد.

به گزارش ایلنا، فن مارویک سرمربی هلندی امارات در شرایط تیمش برای حضور در مقدماتی جام جهانی  اظهار داشت: ‌از جدیت و تلاش شاگردانم در تمرینات رضایت دارم و فکر می‌کنم باید برای به دست آوردن شانس صعود به جام جهانی مبارزه کنیم. این رویای بزرگی است که فوتبالدوستان اماراتی در ذهن خود دارند. ما در آستانه آغاز آخرین و حساس‌ترین مرحله از رقابت‌های انتخابی قرار داریم. باید با اعتماد بنفس و خودباوری همچنین امید به آینده گام در این مرحله بگذاریم و در همه بازی‌ها برای پیروزی بجنگیم. من در مرحله قبلی گفته بودم که شانس بزرگی برای صعود به جام جهانی داریم و هنوز به این حرف ایمان دارم همچنین به بازیکنان خودم اعتماد دارم.

فن مارویک اضافه کرد: به همه رقبای خودمان در این مرحله احترام می‌گذاریم اما در هر بازی روی همان مسابقه تمرکز داریم و تلاش می‌کنیم بازی خودمان را در زمین اجرا کنیم. تمرکز ما روی روش کار خودمان است و توجهی به وضعیت و شرایط حریف نداریم. روی بازی اول مقابل لبنان تمرکز داریم که باید با پیروزی پشت سر بگذاریم و به هیچ چیز دیگری در این مرحله فکر نمی‌کنیم. امیدوارم با توجه به امکان استفاده از 60 درصد ظرفیت ورزشگاه تماشاگران استقبال خوبی از این مسابقه داشته باشند و از حق میزبانی خودمان به خوبی استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز