خبرگزاری کار ایران

متقیان به مدال طلا رسید/ قهرمانی با چاشنی رکوردشکنی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۵۶۰

هاشمیه متقیان با دستیابی به مدال طلای پرتاب نیزه کلاس ادغامی F55 و F56 بانوان به جمع مدال‌آوران کاروان سردار دل‌ها اضافه شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو از صبح امروز (سه‌شنبه) با رقابت ورزشکاران در مواد مختلف پیگیری شد که یکی از آنها پرتاب نیزه کلاس ادغامی F55 و F56 بانوان بود.

نماینده کشورمان در این رقابت هاشمیه متقیان معاوی بود که با حدنصاب 24.50 متر در بین 9 ورزشکار پارالمپیکی دیگر رتبه نخست و مدال طلا را به خود اختصاص داد.

در این رقابت که از ساعت 10:12 (به وقت محلی) آغاز شد، هاشمیان پنجمین پرتابگری بود که در میدان حاضر شد. او کار خود را با پرتاب‌های 22.94 و 22.98 متری آغاز کرد و در پرتاب سوم نیزه را به میزان 24 متر و 50 سانتیمتر پرتاب کرد که با این حدنصاب رکورد جهان را ارتقا بخشید.

متقیان در پرتاب چهارم نیزه را به طول 24.14 متر پرتاب کرد و در پرتاب پنجم حدنصاب 24.42 متر را برجای گذاشت. او در نهایت با پرتاب نیز به طول 22.88 متر به کار خود پایان داد و در انتظار پرتاب رقبای خود از الجزایر، لتونی، آلمان و برزیل ماند.

همچنین ریسا روچا ماچادو از برزیل با حدنصاب 24.39 متر و دیانا دادزیت از لتونی با رکورد 24.22 متر دوم و سوم شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز