خبرگزاری کار ایران

پیروانی: خداراشکر برخی‌ها به پرسپولیس نیامدند/ بازیکنی که با یک تلفن مسیرش عوض می‌شود به کار ما نمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۵۵۱

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنی که با یک رقم بیشتر یا با یک تماس تلفنی، مسیرش عوض شود به کار پرسپولیس نمی‌آید و خداراشکر که برخی‌ها به تیم ما نیامدند.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: در شرایطی وارد ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواهیم شد که در شرایط مسابقات رسمی قرار نداریم و این مسئله کار را برای همه نمایندگان ایران سخت می‌کند.

وی ادامه داد: متاسفانه برنامه مسابقات فوتبال ایران به شکلی است که نه تنها در این مرحله، بلکه در صورت صعود در مرحله بعدی هم بدون این که در شرایط مسابقات رسمی داخلی باشیم، حضور پیدا می‌کنیم. اگر برنامه‌ریزی به شکلی بود که حداقل چند مسابقه لیگ انجام بدهیم قطعا روی عملکرد بهتر تیم تاثیر می‌گذاشت، به ویژه که تیم‌ها تغییر و تحول داشته‌اند. این مشکل برای همه نمایندگان ایران وجود دارد. البته از سوی دیگر رقابت‌های فصل گذشته هم طولانی شد و این بحث، در ایجاد شرایط فعلی دخیل است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره این که بازی‌های تدارکاتی چه قدر کمک خواهد کرد، خاطرنشان کرد: تمرین جای بازی تدارکاتی را نمی‌گیرد و بازی تدارکاتی هم جای بازی رسمی را. با این وجود، برای کمک به تیم، هر کاری لازم است را انجام می‌دهیم. بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند. استقلال دوشنبه در حالی وارد این بازی می‌شود که در عمل، در کوران مسابقات است. به قول آقای گل‌محمدی، این تیم سورپرایز این دوره از رقابت‌ها محسوب می‌شود. همچنین یک مسابقه داریم که آن هم در خانه حریف است و باید در چمن مصنوعی بازی کنیم.  ولی خب ما پرسپولیس هستیم. مسائلی را از سر گذرانده‌ایم که کمتر کسی فکرش را می‌کرد. این بار هم می‌رویم که نتیجه دلخواه خودمان را بگیریم و هواداران را بار دیگر خوشحال کنیم.

پیروانی درباره ارزیابی خود از شرایط تیم در دوره نقل و انتقالات اضافه کرد: شکی نیست که پرسپولیس برای ادامه قهرمانی‌های پیاپی خود وارد مسابقات می‌شود. نفرات خیلی خوبی را هم جذب کردیم که مهم‌ترین ویژگی آنها، این است که با قلب‌شان به پرسپولیس آمده‌اند. باید دید کدام‌یک از بازیکنان حاضر شده قید پول بیشتر را بزند و به تیمی برود که عاشقش است؟ چه بازیکنانی که از قبل در پرسپولیس بودند و چه آنهایی که تازه به جمع ما ملحق شده‌اند، رقم‌های بسیار بالاتر و گاه چند برابری را رد کردند برای این که به این پیراهن و تیمی برسند که شخصیت و ژن قهرمانی دارد. 

وی تصریح کرد: البته درباره رقابت نابرابر و ناعادلانه‌ای که بین تیم‌های دولتی و صنعتی وجود دارد، من همان شب جشن قهرمانی که همه در جشن و سرور بودند، صحبت کردم و هشدار دادم. همان شب گفتم، با بودجه و پشتیبانی مالی دولتی که باشگاه‌های صنعتی دارند، رقابت خیلی سخت شده است. مشخص است چه پول‌هایی رد و بدل شد. می‌گویند با نام آنها بازار گرمی کرده‌اند ولی آن چه عیان است، چه حاجت به بیان است. وقتی بازیکنی که خودش پیغام داد، آمد و صحبت کرد، یک دفعه پیشنهاد چند برابر را مطرح می‌کند و می‌رود، معلوم است چه شرایطی حاکم است. پرسپولیس البته با تلاش مدیران باشگاه و کادرفنی و همکاری که بین آنها وجود دارد و از رموز موفقیت و قهرمانی بوده، بازیکنان مورد نیاز را جذب کرد.

پیروانی در نهایت گفت: من اینجا اتفاقا می‌خواهم بگویم خدا را شکر برخی بازیکنان اصلا به پرسپولیس نیامدند. از آنها ممنون هستیم که نیامدند. این نیامدن به نفع پرسپولیس است. در تمام این سال‌ها که در پرسپولیس بازیکن، مربی، سرمربی و مدیرتیم بوده‌ام، بازیکنی به کار پرسپولیس آمده است که جدای از بحث مالی، با عشق و دلش، پرسپولیس را انتخاب کرده باشد. چنین بازیکنانی بیشتر می‌توانند به ما کمک کنند. بازیکنی که با یک رقم بیشتر یا با یک تماس تلفنی، مسیرش عوض شود به کار پرسپولیس نمی‌آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز