خبرگزاری کار ایران

آتیلا حجازی: باشگاه استقلال سعی داشت موضوع قایدی را پنهان کند/ او می‌توانست در تیم های مطرح اروپایی به میدان برود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۰۵۳

پیشکسوت استقلال نگران بازی مقابل الهلال عربستان است.

 به گزازش ایلنا، آتیلا حجازی پیشکسوت استقلال از اینکه این تیم توانست چند بازیکن جدید را به خدمت بگیرد ابراز رضایت کرده و می گوید تیم باید هرچه زودتر کامل شود.

* استقلال توانست چند بازیکن جدید را به خدمت بگیرد.

خدا را شکر که استقلال بالاخره وارد نقل و انتقالات شد و بعد از مدتها هواداران استقلال کمی از نگرانی خارج شدند. امیدوارم روزهای خوب استقلال از راه برسد.

* نگران دیدار مقابل الهلال عربستان نیستید؟

به هر حال باید قبول کنیم که الهلال هزینه زیادی کرده تا مقابل استقلال به پیروزی برسد. آنها چند بازیکن گرانقیمت را به خدمت گرفته‌اند. استقلال بازی سختی را مقابل این تیم دارد و امیدوارم بتواند به برتری برسد.

* مهدی قایدی هم از سوی باشگاه استقلال فروخته شده است.

از این اتفاق تعجب می‌کنم. آنطور که من شنیدم مهدی قایدی چند روزی است در تمرین تیم الاهلی امارات شرکت کرده اما مسئولان استقلال این موضوع را پنهان کرده بودند. فرهاد مجیدی سرمربی این تیم هم طی مصاحبه‌ای گفته بود که قایدی در استقلال خواهد ماند اما در خبرها خواندیم که این بازیکن با استقلال خداحافظی کرده و متعجب شدیم. به هر حال ظاهرا باشگاه استقلال می‌خواسته این موضوع را پنهان کند.

* اما با فروش قایدی، پول خوبی به استقلال می‌رسد.

درست است که بابت رضایتنامه، پول خوبی به استقلال می‌رسد اما این را هم در نظر بگیرید که رقم این بازیکن باید خیلی بیشتر از اینها باشد. قایدی جزء فوتبالیست‌هایی است که به راحتی می‌توانست در فوتبال مطرح اروپایی به میدان برود. به هر حال این تصمیمی بود که باشگاه استقلال گرفته و دیگر نمی‌شود کاری انجام داد.

* تمرینات استقلال از دیروز استارت خورد.

به نظرم خیلی دیر شده که تمرینات قرار است الان آغاز شود. باید خیلی زودتر از اینها تمرینات از سر گرفته می‌شد اما بازهم جای شکرش باقی است که مسئولان کمی به فکر افتادند.

* خیلی‌ها معتقدند که نیمکت استقلال خالی است. در این باره چه نظری دارید؟

این تصمیمی است که باید سرمربی بگیرد که آیا نیازی به نفرات جدید دارد یا خیر اما قرار است مربی خارجی به تیم اضافه شود که خیلی می‌تواند به مجیدی کمک کند اما بازهم تصمیم نهایی را در خصوص نیمکت سرمربی خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز