خبرگزاری کار ایران

مددی: رای بالای مجلس به سجادی، دلگرم کننده خواهد بود/ انتخاب سجادی، پیام امیدوار کننده به ورزش است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۶۹۱

مدیرعامل باشگاه استقلال از گزینه دولت برای وزارت ورزش و جوانان حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، با نزدیک شدن به زمان برگزاری جلسه رای اعتماد به دکتر سید حمید سجادی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از سوی رئیس جمهور، احمد مددی مدیرعامل استقلال در این باره گفت: افتخار داشتم که به مدت 2 سال با آقای سجادی در باشگاه سایپا همکاری داشته باشم.

وی تصریح کرد: ایشان از مدیران با اخلاق، پاکدست، تحول خواه، عملگرا و توانمند ورزش ایران است و با توجه به اینکه از بدنه ورزش برآمده، بهتر از هر فرد دیگری می تواند گره گشای مشکلات خانواده ورزش ایران باشد.

وی در ادامه افزود: سابقه ایشان در مدیریت ورزشی نیز کاملا روشن است و در بخش دولتی، خصوصی و باشگاه داری نیز موفق عمل کرده است که همین موضوع نشان از کارنامه موفق ایشان است و امیدوارم نمایندگان مجلس با رای اعتماد به ایشان پیام مثبت و خوشی به جامعه ورزش ایران بدهند.

مدیرعامل استقلال در ادامه درباره برخی حاشیه های مطرح شده، تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد به دنبال سو استفاده از جایگاه خود در مجلس هستند. جالب است بدانید یکی از همین افراد که از قضا یکی روسای پرمدعی فراکسیون مجلس نیز هست و در مجلس بر علیه دکتر سجادی تبلیغ می کند، چندی پیش نیز در تماس با بنده به دنبال تحمیل گزینه سرمربیگری به استقلال بود!

جالب است شنیده ام همین فرد در محفلی به رئیس جمهور انتقاد کرده که چرا آقای رئیسی برای گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان با او‌ مشورت نکرده است! واقعا سوال این است که آیا مجلس جای زیاده خواهی و سهم خواهی است؟ و اینکه چون گزینه وی به مجلس معرفی نشده، ایشان باید این حجم از تهمت و افترا را به دکتر سجادی منتسب نماید. متاسفانه این فرد تلاش می کند با جوسازی ذهن مجلس را نسبت به ایشان منفی کند اما تردیدی ندارم برای اکثریت نمایندگان آگاه و بابصیرت و انقلابی رفتارها و نیات این عضو کمیسیون فرهنگی برملا شده است و اطمینان دارم قاطبه نمایندگان مجلس نیز تحت تاثیر فضای تخریبی قرار نمی گیرند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم مجلس محترم شورای اسلامی با بررسی کارنامه جامع و سابقه درخشان ایشان، با رای بالایی دکتر سجادی را به وزارتخانه ورزش و جوانان بدرقه نمایند تا ایشان با دلگرمی بالا، مسائل و چالش های جوانان و ورزش ایران را مرتفع نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز